Media markt PS3 slim = 2990

Medlem
Media markt PS3 slim = 2990

ba å köp!:)


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jag var där idag och köpte Slim samt Uncharted!

Skönt att priserna börjar komma ner till rätt nivåer nu!

Medlem

Hur kommer det sig att PS3 slim kostar 2990:- som både har större hårddisk (om jag inte minns fel) och drar mindre el när vanliga PS3 kostar mer. Eller har jag fel kanske, kostar vanliga 80Gb mindre än 2990:- ?


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Inte en aning, vem bryr sig.. slimmen för 2990sek, jag hade gasat som en gud till media markt!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Var på Media Markt i Kalmar för ca, en vecka sedan med en vän.
Då jag själv har både PS3 och Xbox 360 hade jag problem med att ge honom tips vilken konsol han skulle köpa. Hur som helst hade han snöat in sig på en Xbox 360 Elite innan vi steg in i affären.
När vi väl kom fram så hittade vi PS3 80GB versionen för 100:- mer än vad de tog för Xboxen. De slutade med att han tog PS3an då han tyckte att han köpte en konsol men fick en blueray spelare på köpet.

Tror han gav 2790kr för den men låter de vara osagt. För övrigt har de ju precis firat sin 1års dag här i Kalmar så priserna har varit låga på bägge konsolerna senaste dagarna.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

En liten uppdatering:

Var inne på Media Markt igår och PS3 slim ligger precis som de står i topic, 2999kr. Xbox 360 Elite ligger numera på 2490kr.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

näää.. 2990, inte 2999


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Var på gamestop idag. Fy f*n vad dyr Ps3 slim var där: 3890 kr... Tur att jag köpte min ps3:a på Mediamarkt

Medlem

Jag vet... idioter på GS, jag har sagt till dem flertalet ggr att dom ligger nästan en tusenlapp högre.. men dem bara : jaha...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

De som arbetar i butiken på Gamestop kan inte göra särskilt mycket för att ändra på priserna. Det är högre ställt folk som gör det långt bort på något kontor typ


signatur

Rawr

Medlem

Nja.. jag har inte sagt åt en 19-åring i butiken att han får sänka priset, jag har sagt åt honom att han borde be sin chef kontakta huvudkontoret för en prissänkning.. ber om ursäkt om jag inte var tydlig nog.


signatur

"High life on low budget"

Inaktiv

Det går ju inte att titta på priset på hemsidan men det står att varje mediamrkt får bestämma priset själv.

Är det någon som vet om det är billigare i Medieamrkt i barkaby än vid kungens kurva. ( Jag bor i Stockholms området)

1
Skriv svar