Har nu testat Trine

Medlem
Har nu testat Trine

Och måste säga att det är lika mysigt som det verkade.

För tankarna lite grand till det gamla Blizzard spelet The lost vikings. (Vilket kanske bör tilläggas att jag spelade ganska lite.)

För den som fortfarande inte har en aning om vad jag snackar om så kan Trine beskrivas som ett mycket vackert sidoskrollande "actionpusselspel".

Hursomhelst, så är första intrycket tämligen positivt. Om resten av spelet håller samma klass, så är det en solklar 8 på en skala från 1-10.

Rekommenderas.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem

Ok, jag funderar själv på att köpa det men känner mig lite osäker. Kanske är svårt att svara på nu, men hur pass svårt är spelet? Tråkigt om det är, så som många plattformare är, att det tar helt stopp efter halva spelet eller att du måste vara savant för att klara sista banan.

Medlem

blir ett köp vid löning! kommer tillbaka med lite feedbacks då eller på min blogg.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar