MAG betan, ingen som har en extra betanyckel?

Medlem
MAG betan, ingen som har en extra betanyckel?

Vore strålande om man kunde få en...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Samma här, längtar efter det spelet!

Medlem

har bara en och den är min. Sorry


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

är det nån som börjar dela ut släng en åt mitt håll också äru bussig ^^


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av redmac:

har bara en och den är min. Sorry

Lyllos.. hur är det? Har det börjat för Europa än?
Ge oss gärna en liten beta recension.


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av bent toe:
Skrivet av redmac:

har bara en och den är min. Sorry

Lyllos.. hur är det? Har det börjat för Europa än?
Ge oss gärna en liten beta recension.

jo ska fixa en video preview och lägga upp på min välbesökta blogg. Hade hoppats få klar den i helgen, men har haft mycket annat att göra. Dock är det bättre än väntat. Kan bli farligt beroendeframkallande då man hela tiden måste vara aktiv annars sänks din rank för att nämna en sak. Lite cod+mmorpg+256+stora ytor över det hela. Tre fraktioner du kan välja mellan samt så förändras slagfältet under spelets gång.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

FETT!!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

hur är uppdragen uppbyggda?
är det mer som RTCW där olika mål och uppdrag skall uppfyllas steg för steg, eller är det som alla andra spel idag där man antingen skall planta eller desarmera en bomb, alternativt ta över flaggor ala battlefield?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

hur är uppdragen uppbyggda?
är det mer som RTCW där olika mål och uppdrag skall uppfyllas steg för steg, eller är det som alla andra spel idag där man antingen skall planta eller desarmera en bomb, alternativt ta över flaggor ala battlefield?

det är helt upp till befälen att bestämma vad alla ska göra. De ger uppdrag och om du följer dem får du riktigt mycket XP som du verkligen behöver för att kunna levla din gubbe och skaffa nya saker till dina vapen. Men i stora drag finns det viktiga punkter på kartan man ska ta över/skydda i "domination" som spelläget heter. Finns även andra spellägen men inte hunnit testa dem ännu. Men hur man löser detta är upp till befälen och det kan skötas på helt olika vis beroende på hur matchen går. Du kan få i uppdrag att vara på ett ställe ute i skogen och skydda ena flanken för detta i sin tur gynnar andra grupper. Så länge du är i uppdragsområdet och gör det du ska göra så gynnas alla av detta.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hur bra flytter spelet på blir det mycket lagg mm ? verkar ju annars vara ett höjdar lir att man kan vara så många

Inaktiv

om man bokar Mag hos gamestop så ska man få en beta kod,enligt den engelska men jag undra fortfarande om det gäller den svenska också xD


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av jojon:

Hur bra flytter spelet på blir det mycket lagg mm ? verkar ju annars vara ett höjdar lir att man kan vara så många

det är väldigt stabilt, lite lagg kan förekomma men det är inget som påverkar spelet i sin helhet. Sedan ska man komma ihåg att detta är en beta och de har som prio att erbjuda en laggfri upplevelse emd en framerate på 30 fps. Hittills har de näst intill lyckats och då är det i beta stadiet. Här är en video som jag länkade på min blogg men som ni kanske ha missat.

http://www.fz.se/bloggar/klockren/

Skrivet av Demodemo:

om man bokar Mag hos gamestop så ska man få en beta kod,enligt den engelska men jag undra fortfarande om det gäller den svenska också xD

det gäller inte svenska butiker va jag läst. Tyvärr.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

MAG???


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av jojon:

Hur bra flytter spelet på blir det mycket lagg mm ? verkar ju annars vara ett höjdar lir att man kan vara så många

det är väldigt stabilt, lite lagg kan förekomma men det är inget som påverkar spelet i sin helhet. Sedan ska man komma ihåg att detta är en beta och de har som prio att erbjuda en laggfri upplevelse emd en framerate på 30 fps. Hittills har de näst intill lyckats och då är det i beta stadiet. Här är en video som jag länkade på min blogg men som ni kanske ha missat.

http://www.fz.se/bloggar/klockren/

Skrivet av Demodemo:

om man bokar Mag hos gamestop så ska man få en beta kod,enligt den engelska men jag undra fortfarande om det gäller den svenska också xD

det gäller inte svenska butiker va jag läst. Tyvärr.

Flytter på riktigt bra. Jo det lär väl vara lite sämre när hela har släppts med lagg. känns dock som alla verkar utsprida alá bf2 ?

Medlem

jag skulle med vilja ha en nyckel, om någon har en extra - Pma gärna


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

sorry om jag e lite efter men mag? va då? är det men opf att göra

1
Skriv svar