Söker EASHL lag (ps3)

Medlem
Söker EASHL lag (ps3)

Hej! Har letat runt lite på forumet och tycker det verkar vara väldigt lite aktivitet om den nya EASHL säsongen som drar igång nu när NHL10 släpps.

Jag söker iallafall ett lag som spelar på causal nivå. Eventuellt högre.

Kan spela Center samt offensiv back. Och finns tillgänglig dom flesta tider och dagar.

Äger även en mic om det skulle vara ett krav.

Vore jätteglad om någon skulle vilja erbjuda en provträning eller liknande.

Mvh Leo

Psn: Jagheterleo

inK
Medlem

Jag har lagt en förbokning på NHL10 och får det imorgon, har dock inte läst mycket om det och har därför väldigt dålig koll på EASHL men det låter allt lite intressant.
Har också mic.
Jag kan adda dig imorgon efter jobbet så fort NHL är avplastat.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Grymt, vi behöver fortfarande minst vara 6st gärna 12. Men vi snackar lite imorgon så får vi se!

inK
Medlem

Nu har jag spelet framför mig.
Addar dig nu.

PSN: inKoperative


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Om några fler skulle vara intresserade av att joina, är det bara att adda mig på psn : Jagheterleo.

Vi är för tillfället 2st backar och letar efter lite mer offensiv kraft. Mic är ett stort plus!

inK
Medlem

Center-platsen verkar vara knipen. 2 st forwards samt målvakt saknas.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

hur seriöst lirar ni?

jag vill gärna testa men kan inte säga hur mycket jag kommer vara tillgänglig. Periodvis väldigt mycket, och andra tider väldigt lite.

Lirar gärna som back


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

inK
Medlem
Skrivet av Soulless:

hur seriöst lirar ni?

jag vill gärna testa men kan inte säga hur mycket jag kommer vara tillgänglig. Periodvis väldigt mycket, och andra tider väldigt lite.

Lirar gärna som back

Du känner inte för att spela vänsterforward eller målvakt? Det är precis vad vi behöver just nu.
Annars så spelar vi väl så seriöst vi kan, en mic är ett plus i kanten.:)


signatur

Every trophy counts...

Medlem

nog kan jag va vänsterforward alltid, åtminståne tills det blir ledigt en plats som back

har ingen mic men kan nog fiska fram en...Vad heter erat lag? Attackmack är mitt namn på psn iaf!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

inK
Medlem
Skrivet av Soulless:

Attackmack är mitt namn på psn iaf!

Addar dig och skickar en invite.


signatur

Every trophy counts...

inK
Medlem

Pojkar och flickor, det verkar som om det för tillfället bara fattas en enda position - målvakt.
Så sitter du på fina målvaktsskills. Tveka inte, hör av dig illa kvickt!


signatur

Every trophy counts...

1
Skriv svar