playstation store

Medlem
playstation store

Jag undra bara fall man har köpt nåt från playstation store hur många gånger kan man laddda ner det ??

obs!! jag är inte så bekant med playstation store

Medlem

Du kan ladda ner det onemilliontrillion times så länge du är inloggad med samma konto som du köpte det med.

Medlem

okej tack så mycket

inK
Medlem

Nej, 3 gånger.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av inK:

Nej, 3 gånger.

FEEEEEL.
Ta reda på lite information om ämnet innan du skriver.

You can download to only 5 different PS3s but an unlimited amount of times on any of those 5 PS3s.

Medlem
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av inK:

Nej, 3 gånger.

FEEEEEL.
Ta reda på lite information om ämnet innan du skriver.

You can download to only 5 different PS3s but an unlimited amount of times on any of those 5 PS3s.

så du menar jag kan ladda ner det hur många gånger som helst på mitt psn??

Medlem

Ja han menar att du kan ladda ner det spelet du köpte på PSN hur många gånger som helst. (till ditt konto)


signatur

Rawr

inK
Medlem
Skrivet av zaturas:
Skrivet av Kawazu:
Skrivet av inK:

Nej, 3 gånger.

FEEEEEL.
Ta reda på lite information om ämnet innan du skriver.

You can download to only 5 different PS3s but an unlimited amount of times on any of those 5 PS3s.

så du menar jag kan ladda ner det hur många gånger som helst på mitt psn??

Tydligen, fast bara på 5 olika konsoler då.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Medlem

Jag har även läst på playstation.com forumet (engelska) att skulle man lyckas bränna 5 konsoler så kan man ringa sony och be dem snällt att avregistrera konsolerna så kan man ladda ner då också (om man nu tex haft oturen att skicka in den på lagning 6 gånger och fått ut 6 olika)

Medlem
Skrivet av multie:

Jag har även läst på playstation.com forumet (engelska) att skulle man lyckas bränna 5 konsoler så kan man ringa sony och be dem snällt att avregistrera konsolerna så kan man ladda ner då också (om man nu tex haft oturen att skicka in den på lagning 6 gånger och fått ut 6 olika)

6 gånger då har man otur. Men fall jag byter utt min hårdisk räknar det som en gång då??

Medlem
Skrivet av zaturas:

6 gånger då har man otur. Men fall jag byter utt min hårdisk räknar det som en gång då??

Skulle inte tro det, går nog efter MAC adressen, men är dock inte helt säker...

Medlem

okej så finns det inget rikgit svara på denna frågan eller vad då??

Medlem

nej


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

Medlem
1
Skriv svar