Exklusiva PS3-spel

Inaktiv
Exklusiva PS3-spel

Hejsan. Sitter och funderar på att skaffa en PS3a (eller en 360, lutar mest åt en PS3). Problemet är att jag har en helt okej PC som jag brukar spela på nu, men finns ju några goa exklusiva titlar till PS3 vad jag vet.

Eftersom jag inte har hållt mig uppdaterad på PS3-spels fronten så är jag lite osäker. Kan ni rekommendera lite exklusiva titlar till PS3 som kan övertala mig att köpa en PS3? Även kommande titlar och exklusiva PSN-titlar.

Medlem

Littlebig Planet Otroligt roligt och gulligt spel för upp till 4 personer. Speciellt kul att spela med kompisar

Uncharted: Drake's Fortune
Riktigt välgjort TPS med mycket inriktning på story och animationer.
ganska mycket tomb raider feeling över det.
Tveka inte att köpa.

inFAMOUS
Singleplayer spel som håller en upptagen i över 15 timmar om man rushar igenom storyn. Det är kul att spela och man får nya krafter hela tiden. Man kan även uppgradera sina förmågor beroende på hur god/ond man är. Mycket att göra vid sidan av huvudstoryn. Givet köp.


signatur

Rawr

Medlem

På Blu-ray: Little Big Planet, Killzone 2, infamous, Metal gear solid 4, Motorstorm PF, Uncharted! Valkyria Chronicles, Ratchet and Clank, Resistance

Kommande spel på Blu-ray: Gran Tourismo 5, MAG, Uncharted 2, Ratchet and Clank A Crack In Time, The last guardian, Final Fantasy versus XIII, Agent, Heavy rain, Modnation racers och sist men garanterat inte minst God Of War 3!

Kan ha missat några.

På psn: Fat Princess, Flower, Wipeout HD, Shatter, Super stardust, Pixeljunk, Warhawk.

Inaktiv

Little big planet, mgs4 och god of war 3 är väl de spelen som lockar mig mest. även uncharted verkar skoj.

Ajuste ja wipeout hd finns ju ! är det bra? Kommer ihåg att wipeout på ps var ju sjukt roligt.

Ska kolla in de spelen jag inte känner igen som ni skrev, var några stycken.

Medlem

Jo Wipeout HD är helt underbart bra.
Sen finns det mer exclusiva titlar på PSN som är 10 poängare som Fat princess, Flower, Pixeljunk monsters, Shatter, Burn, Zombie, Burn! och det ur goa liret Noby Noby Boy!


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Köp båda konsollerna så slipper du missa något spel, ska köpa en ps3 snart utöver mitt xbox.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv
Skrivet av The flying Meatball:

Köp båda konsollerna så slipper du missa något spel, ska köpa en ps3 snart utöver mitt xbox.

Haller med. Kop bagge konsollerna sa missar du inte mkt.

Personligen, det enda som haller mig kvar till PC Gaming ar MMO's. Det ar konsolgenerationen som galler numer.

1
Skriv svar