Little Big Planet online

Medlem
Little Big Planet online

Jag tyckte väldigt mycket om LBP, speciellt med kompisar var det som roligast men nu när man har "klarat" singleplayer delen så vill jag ju hoppa på att lira med andra men det känns så.....tomt.

I dagsläget har jag bara stött på 1 bana som var rolig och kändes komplett att lira på men nästan 90% är bara "lol" banor där man hoppar omkring och inte har något direkt mål.

Är det bara jag som känner såhär eller har jag missat något stort?

Medlem

Sortera banorna efter "högsta betyg"

Då hitta då jag många banor som e riktigt roliga..

Men de finns ju en hel del banor som e rent skräp


signatur

PSN: Draobs

Medlem

testa mirror's edge utav aiek ;).

Nötte spelet förut jämt, hade 100 % men ps3an gick på lagning och allt försvann. skit..

Medlem
Skrivet av Draobs:

Sortera banorna efter "högsta betyg"

Då hitta då jag många banor som e riktigt roliga..

Men de finns ju en hel del banor som e rent skräp

Jo, jag har även gjort det men bara hittat en som jag tyckte var kul vilket känns på tok för lite men jag kanske måste leta lite mer då.

Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

testa mirror's edge utav aiek ;).

Nötte spelet förut jämt, hade 100 % men ps3an gick på lagning och allt försvann. skit..

hm, den har jag inte spelat, får se om jag hittar den och någon att lira den med. Tack för tipset!

Medlem

bara så du vet så är det min bana, den bästa jag gjorde. Sen om du inte spelar till slutet gör du ett misstag, det roligaste är vid slutet (bör vara )

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

bara så du vet så är det min bana, den bästa jag gjorde. Sen om du inte spelar till slutet gör du ett misstag, det roligaste är vid slutet (bör vara )

Aah, jag försökte hitta den igår fast jag blev dragen in till massa random banor av en polare. Ska leta lite efter den nu faktiskt

1
Skriv svar