Its official!: Första trailern som har givit mig TOTAL gåshud!!!!.....

Inaktiv
Its official!: Första trailern som har givit mig TOTAL gåshud!!!!.....

Då va det officielt då haha (sry stavning)
Satt pressis och kollade på Uncharted 2 trailern.

Och ingen trailer (inte ens metal Gear ) gav mig gås hud som denna trailer.

Musiken - film stilen på trailern - ansikts animeringarna - och slow mo på det = EPIC trailer.

så....

1. Gås hud achivements = DONE
2. Epic trailer = DONE
3. Goty = DONE
4. Tår i ögat = DONE
5. det här tillsammans med slim? = 2010 e räddat.

länk till trailern för dom som inte sätt den:

http://www.gametrailers.com/video/gc-09-uncharted-2/54369#com...

OBS
2 saker dock: ljudet på max, och se den i HD.

Medlem

Bra trailer, kände igen det direkt när jag såg den och var tvungen att kolla på heavenly sword trailern igen, för den har nästan precis samma upplägg och musik hehe.

Därimot tycker jag inte spelet i sig ser ut att vara så mycket mer än ettan och det var väl helt ok, gillar inte TPS så värst mycket.

Medlem

det bästa är att Naugty Dog inte "ljuger" om grafiken!
Så tänk, uhuhu!

Medlem

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:


signatur

yolo

Inaktiv

Älskar 1an men, been there done that.

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Hoppas verkligen att det var ett skämt...

Medlem
Skrivet av flyer232:
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Hoppas verkligen att det var ett skämt...

pfft. Xbox-fanboy.


signatur

yolo

Medlem
Skrivet av flyer232:
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Hoppas verkligen att det var ett skämt...

You wish

Anyways... snygg trailer indeed!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Den var väldigt bra, filmisk och välgjord, bättre än Lost Planet 2 som verkade tävla mot sig själva lite...

Inaktiv
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av flyer232:
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Hoppas verkligen att det var ett skämt...

pfft. Xbox-fanboy.

Jag har ju ps3 själv men det där var ju lite för mycket fanboyish

EDIT: Kan hålla med om att ps3:an är riktigt bra men jag är helt enkelt trött på sådana typer av kommentarer som Döbringer skrev. Det kommer antagligen sluta med att ett 360 fanboy börjar argumentera om att 360 är bättre osv.

Medlem

Döbringer är mer fanboy än någon annan verkar det som.
Trailern var stämningsfull och vacker. Men det är en annan sak om man orkar spela igenom ett Uncharted till!

Medlem
Skrivet av flyer232:
Skrivet av Döbringer:
Skrivet av flyer232:
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Hoppas verkligen att det var ett skämt...

pfft. Xbox-fanboy.

Jag har ju ps3 själv men det där var ju lite för mycket fanboyish

EDIT: Kan hålla med om att ps3:an är riktigt bra men jag är helt enkelt trött på sådana typer av kommentarer som Döbringer skrev. Det kommer antagligen sluta med att ett 360 fanboy börjar argumentera om att 360 är bättre osv.

Vaddå de' ä ju sant.
Värst vad man ska vara ödmjuk mot dom stackars Xbox-kidsen numera.


signatur

yolo

Inaktiv

Tycker det e synd att änns fanboys finns nu förtiden .
Men det har funnits sen ps2an / xbox.

Spelar inte folk spelen längre och tänker bara på grafik?
ok , ett grafiskt snyggt spel gör hela känslan mycket bättre i många fall, men fan ... spelar vi inte för handlingen?

Remember när man satt och spelade ghost and gobblins . död graffe men tuuunnggtt spel,,, eller zelda 1 + 2?

Medlem

Med tanke på att dom flesta spel som släpps är: uppföljare med bättre grafik, oftast då ännu ett FPS med obefintlig handling och som sagt ännu bättre grafik.
Eller ett nytt RTS eller rollspel eller sportspel som är likadant som det föregående fast med bättre grafik så ja, jag tror nog att folk verkar spela mest för grafikens skull.
Om ni inte fattat det så har jag bara varit sarkastisk hela tiden, jag uppskattar förvisso fin grafik men... GE MEJ ETT SPEL JAG INTE SPELAT FÖRUT!!!
Allt är ju bara upprepningar på gammalt skit känns det som.


signatur

yolo

Medlem

[quote=swgoliath]Tycker det e synd att änns fanboys finns nu förtiden .
Men det har funnits sen ps2an / xbox.

Det har funnits sedan början på 90 talet.

Välkommen till verkligheten.

Medlem
Skrivet av Döbringer:

Det blir så uppenbart hur mycket PS3:an krossar Xbox360 i kapacitet. Avståndet växer och snart kan inte ens dom mest fanatiska Xbox-fanboys förneka PS3:ans dominans.

:grin:

Tycker du själv att du är en PS3-fanboy Dödbringer?

OT så blev jag inte sådär jätteimponerad av trailern. Beror nog på att jag inte spelade 1:an så jag har inget att bygga hypen på.

Medlem

IMA WII FANBOY <3 Zelda TP

1
Skriv svar