Playstation klaner

Inaktiv
Playstation klaner

Hittar inget om klaner på sidan så jag sätter igång en tråd där vi kan tipsa varandra om andras eller egna klaner.

--------------------------------------------------------------

Jag har en klan som heter "weapons free" som är en klan för de som inte vill binda upp sig med klanträningar och tider utan vi spelar när vi kan och vill och diskuterar allt kring playstation i övrigt. Mycket hänger på spelen som kommer och aktiviteten går i vågor. Vi är en klan för de lite äldre eller iallafall mognare spelarna.

kolla in klanen och regga er om intresse finns

http://weapons-free.webbland.se/board/portal.php


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

Inaktiv

Är gärna med och spelar närhelst det ges tillfälle, spelar väl mest bf bc o 1943 samt fat princess för tillfället, har även resistence och little big planet men dom spelas mer sällan

Heter erikakasinnes@psn så fattas det nån gubbe så är det bara o säga till! Får hem min mic imorgon om jag har tur så sån finns det med snarast :>

Inaktiv

Vilka spel är det som din klan lira?


signatur

Psn name:Demodemo222

Inaktiv

Vi spelar ganska blandat men nu under sommaren har aktiviteten varit ganska låg, vi hoppas på att bli fler i klanen så spelkvällarna går av sig själv. Vi siktar inte på att vara den bästa klanen utan att ha roligt bara. sen om vissa vill klättra i listor och vara aktiva i klan sammanhang så är det fritt fram för det med....


signatur

Crysis! Crysis! Crysis!

1
Skriv svar