Inaktiv
PSN betalning

Hejsan alla, detta är bara en snabb noob fråga.
Om jag skriver in min polare kredit kort o sånt(genom att fråga om lov förstås) på betalnings alternativ på psn, köper en sak(eller flera) sen om min polare vill att jag ska delete all info om hans kort på psn kan man göra det?


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Inaktiv

okej tack för svar^^ för det är så jag inte har ett eget kredit kort så jag ska låna en polares för att köpa fat princess som kommer nu på torsda


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem
Skrivet av Demodemo:

okej tack för svar^^ för det är så jag inte har ett eget kredit kort så jag ska låna en polares för att köpa fat princess som kommer nu på torsda

Vad kul, så klart att man måste ha det!
Visste inte heller att det gick med att ta bort kreditkorts informationen. Tack för svaren till mig också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Demodemo:

okej tack för svar^^ för det är så jag inte har ett eget kredit kort så jag ska låna en polares för att köpa fat princess som kommer nu på torsda

samtidigt så lägg in mer pengar så du har råd med andra saker också ^^

Medlem

Testade nyss med att ta bort morsans och la min mitt eget nummer, fungera hur bra som helst! Fall du inte vet går man in på Billing Settings i "Account Settings"


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Känns onödigt att skapa ny tråd för denna fråga så lånar tråden lite, om man köpt en sak på PSN och sen av någon anledning tas spelet bort från hårddisken. Måste man betala samma summa igen då för att få hem den eller är de bara att ladda ner då?

Medlem

du kan ladda ner spelet på 5 olika konsoller, på dessa 5 konsoller kan du ladda ner det hur många gånger du vill

Medlem

Okej, tackar.

Medlem
Skrivet av Aiek:

du kan ladda ner spelet på 5 olika konsoller, på dessa 5 konsoller kan du ladda ner det hur många gånger du vill

Detta kan variera beroende på hur utgivarna ter sig till saken. Dock kan den konsolen du köpt till få hem upp till 5 gånger. Sedan måste du kontakta support. Detta för att det inte ska missbrukas.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar