Import playstation 3 (USA)

Medlem
Import playstation 3 (USA)

Hej!

Jo nu är det så att jag har tänkt köpa mig ett ps3 från USA. Men det enda jag är tveksam över är vilka nackdelar det finns, de jag är medveten om är:
1. ingen garanti
2.byta strömkabel (USA har 120V i sina uttag)

finns det något mer jag har glömt eller borde tänka på innan jag köper ett.

MvH Dennis


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

Medlem

jag tycker att du ska köpa en svensk.
MEN man kan inte se på svenska (europiska) blu-ray filmer på en usa-ps3 och liknande.

Medlem

Varför köpa ps3 från usa då ?
Så mycket billigare blir det väl inte, och som du säger så blir det ett jäkla bökande om den måste lagas, lär inte vara billigt att skicka tillbaks den + att det lär ta sin tid.

Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Varför köpa ps3 från usa då ?
Så mycket billigare blir det väl inte, och som du säger så blir det ett jäkla bökande om den måste lagas, lär inte vara billigt att skicka tillbaks den + att det lär ta sin tid.

Brukar inte vara nå fel men om det skulle hända blir det drygt ja. Men det kan vara smart att beställa därifrån om det nu är billigare än normalpriset. Men var medveten som ovan med filmerna. Sen kan det vara värt att titta in på playstation-3.se som har mycket snack om sådant. Hittade en tråd om just ditt ämne som kanske är till stor hjälp, playstation-3.se forum.

edit, länk
edit #2, länk


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tack för alla svar!

jag ska genast kolla länken du skickade "Mosoloa1". När jag nu hör vad som går och inte går så låter det "förjävligt" egentligen.
Jag får la tänka mig för om att köpa det från USA, jag ska nog köpa från sverige ändå.

MvH Dennis


signatur

Pfc Allen - So how do I look?
Shepherd - Like one of the bad guys.

1
Skriv svar