Metal Gear Solid

Inaktiv
Metal Gear Solid

Några fans här?

Personligen är det min favorit spel serie.

Medlem

tror de finns massor ! ^^

Medlem

Skojar du med mig(oss)? BÄSTA SERIEN SOM FINNS I VÄRLDEN!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jo, visst är det speciella spel. Men jag som knappt ägt en konsol förrän nu har inte spelat igenom ngt Metal Gear före MGS4. Och det blev snabbt ett av mina favoriter.
Tidigare har jag bara sett min polare köra 2:an och 3:an.

Nu har jag köpt 1:a MGS och kör det på min PSP.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Skojar du med mig(oss)? BÄSTA SERIEN SOM FINNS I VÄRLDEN!

Hur kan du veta det när du bara har spelat ett spel i serien?

Jag har varit ett fan sedan 2000 då jag lånade Metal gear solid av min kusin:D


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jag är väl på väg att bli ett fan antar jag, köpte MGS 2:Sons of Liberty idag, till PS2

Kommer ihåg att jag körde 1:an för en massa år sen till PC, och att jag tröttnade ganska fort, men jag är en annan människa nu

Medlem

Jo det är man. Har kört igenom samtliga :). Även det senaste. Bara jag som fortfarande tycker att Ettan fortfarande är den bästa i serien?

Medlem

Någon här som kör Metal Gear Online? Mitt PSN-id (och character name i MGO) är CseRoQ


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

Jag har varit ett fan av Metal Gear sen jag spelade det på NES. Dock är min favorit MGS1 till PS1 :heart:


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Fargo:

Jo det är man. Har kört igenom samtliga :). Även det senaste. Bara jag som fortfarande tycker att Ettan fortfarande är den bästa i serien?

Nej det är du verkligen inte. Jag tycker dock 2:an är det bästa, sen 1:an efter det 3:an och 4:an sist. Tyckte MGS4 var rätt kasst för att vara helt ärlig

Inaktiv

Bara kört trean och ettan, i den ordningen. Tog mig ett år att komma på att Naked Snake inte var Solid Snake, och TVÅ år att Solid Snake inte var den där killen från "Flykten från New York".

Det lustiga är att jag inte är ett så stort fan av stealth grejen, utan jag körde de mest för allt annat, typ dialogen och boss-fighterna.

Medlem
Skrivet av Fille_H:

Hur kan du veta det när du bara har spelat ett spel i serien?

Okej jag är ett fan av MGS4 med andra ord då

---

Skrivet av CseRoQ:

Någon här som kör Metal Gear Online? Mitt PSN-id (och character name i MGO) är CseRoQ

Det händer, lägg till mig (fall att jag glömmer)!
PSN: MosesPJ
MGO: -Moses
MGO Char#2: Man In Black


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Fille_H:

Hur kan du veta det när du bara har spelat ett spel i serien?

Okej jag är ett fan av MGS4 med andra ord då

---

Skrivet av CseRoQ:

Någon här som kör Metal Gear Online? Mitt PSN-id (och character name i MGO) är CseRoQ

Det händer, lägg till mig (fall att jag glömmer)!
PSN: MosesPJ
MGO: -Moses
MGO Char#2: Man In Black

Men du.... SPELA DE ANDRA! För guds skull. Dom är förskräckligt bra. Speciellt ettan. Finns till pc för övrigt... Bara införskaffa det och spela med handkontroll. Tvåan med för den delen.... Trean kan jag erkänna att jag inte spelat. Läste en sammanfattning på storyn bara. Väntar på att dom ska släppa trean till ps3 på psn store

Medlem

Om någon vill spela ettan så kan man köpa den på US playstation store:)


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

Sjukt nice spelserie! Ett måste för den som har ett Playstation.


signatur

This isn't where i parked my car!

Medlem

serien är mycket mer än awesome! för tillfället har jag spelat i princip alla som har kommit ut, förutom de olika remakesen på gamecube och acid och dom andra. men jag har följt 1an, 2an osv. nu fattas bara 4an på min lista. det blir ett säkert köp när jag köpt min ps3a.

Medlem

Enligt mig är det den bästa serien gjord, har spelat alla spel forutom 4an vilket jag verkligen längtar till att spela, har ingen ps3 så jag har inte kunnat spela den Har mått psykiskt dåligt pga det när MGS4 hade release.

1
Skriv svar