Tappat bort laddningssladden

Medlem
Tappat bort laddningssladden

Hi,

I morse tänkte jag lira lite på PS3an men märkte att min trådlösa handkontroll var slut på batteri. Under hela dagen har jag letat efter laddningssladden som laddar handkontrollen och har fortfarande inte hittat den.

Så min fråga lyder: Kan man köpa ENDAST laddningssladden någonstans? För jag har ingen lust att köpa en ny handkontroll.

/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=1463319

Laddning sladden hittar jag inte. Men om du köper http://webhallen.com/prod.php?id=93283&view=2 så får du med en USB, som går att ladda handkontrollerna och micken.

Medlem

Det är väl en relativt vanlig USB-sladd? Det kan inte vara allt för svårt att hitta en sådan, jag har ett helt gäng som följt med diverse produkter.

Medlem

Som Margy sa så är det inte rätt så vanlig sladd. Jag har flera stycken hemma som medföljt diverse tekniska prylar och du lär ju kunna hitta en på Clas Ohlson eller i liknande affärer.

Medlem
Medlem

Det är en vanliga USB sladden och jag tror allt att du kan ha någon mer hemma. Själv så har man så det blir över.

Medlem

Hehe, fick reda på att det inte var någon speciell sladd som bara medföljer med handkontrollen precis efter att jag skapade tråden. Åkte in till Webhallen idag och köpte en sladd som passar perfekt.

Tack för hjälpen!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Hehe, fick reda på att det inte var någon speciell sladd som bara medföljer med handkontrollen precis efter att jag skapade tråden. Åkte in till Webhallen idag och köpte en sladd som passar perfekt.

Tack för hjälpen!

Precis vad jag tänkte säga, visst är det underbart :):up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Medlem
Skrivet av WaltX:

Hi,

I morse tänkte jag lira lite på PS3an men märkte att min trådlösa handkontroll var slut på batteri. Under hela dagen har jag letat efter laddningssladden som laddar handkontrollen och har fortfarande inte hittat den.

Så min fråga lyder: Kan man köpa ENDAST laddningssladden någonstans? För jag har ingen lust att köpa en ny handkontroll.

/Walt

Allvarligt, jag har iaf alltid min laddningsslad liggande brevid eller bakom ps3an så jag alltid vet var den är, varför springa runt med sladden runt hela huset eller lägenheten ?
Det mest logiska är att man har en laddningsslad liggande där den behövs

Medlem
Skrivet av Hizzi:
Skrivet av WaltX:

Hi,

I morse tänkte jag lira lite på PS3an men märkte att min trådlösa handkontroll var slut på batteri. Under hela dagen har jag letat efter laddningssladden som laddar handkontrollen och har fortfarande inte hittat den.

Så min fråga lyder: Kan man köpa ENDAST laddningssladden någonstans? För jag har ingen lust att köpa en ny handkontroll.

/Walt

Allvarligt, jag har iaf alltid min laddningsslad liggande brevid eller bakom ps3an så jag alltid vet var den är, varför springa runt med sladden runt hela huset eller lägenheten ?
Det mest logiska är att man har en laddningsslad liggande där den behövs

Bor man med folk som älskar att möblera om och flytta på andras grejer så blir det lite svårare att hålla redan på sina saker vettu


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

hehe.. jo tänkte inte så långt, man bor sjäv så då vet man var sakerna ligger,
men har man inneboende så blir det lätt lite ommöblering..

1
Skriv svar