Köpa PS3 på Tradera. Bra eller anus?

Medlem
Köpa PS3 på Tradera. Bra eller anus?

Mjo, jag har fått upp ögona på ps3 på sistone. Metal Gear, killzone, och uncharted har intresserat mig. Men nu är det så här att PS3 är SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINDYR. Och har verkligen ingen lust att slänga ut 4000 för att få en konsol. Kikade lite på tradera och ser att folk har fyndat ps3-konsoler för mellan 1000-3000 kr. Någon som har erfarenhet av detta? Eller anda invändning och synpunkter om det hela?

ptr
Medlem

Jag har i alla fall köpt flera spel via tradera och det har fungerat helt perfekt

Medlem

jag skulle köpt den på en affär. Då är den ny och perfekt. Jag slängde ut 6100 på min ;).

Jag har köpt battlefield bad company på tradera.. det gick bra. Men sen så inget annat..

Leta fram en bra sida som säljer billigare än 4000

Medlem

Hittar du köpare med bra rep så brukar det för det mesta alltid gå bra, men det är ju begagnade varor man köper så man får ju vara bered på att dom kanske inte håller lika länge eller har lite skönhetsfel som repor etc.

Annars ser jag inga problem med att handla på tradera sålänge man håller utkik på rep och bilderna på varan.

Medlem

Hellre köpa en ny som håller längre, än köpa en beg från nån som gjort gud vet vad med den.

Medlem

Vänta till efter E3 det ryktas om nya modeller o prissänkning.

Själv undviker jag beg saker o ställen som tradera som pesten, nya saker ftw

Medlem

Tack för alla svar. Får se om det blir köp eller ej! Ska hålla ett öga på tradera på bra affärer dock.

Medlem

Jag slog till på tradera. Fick tag i en fin 40 gigare för 2800 kr. Inkl kvitto och allt. Så nu ska jag bara köpa Uncharted och Metal Gear 4

ptr
Medlem
Skrivet av Fargo:

Jag slog till på tradera. Fick tag i en fin 40 gigare för 2800 kr. Inkl kvitto och allt. Så nu ska jag bara köpa Uncharted och Metal Gear 4

Awesome! bra spelval dessutom!

Medlem

då jag köpte mitt ps3 slängde jag ut 7000kr
var ps3an (40gb) 3 spel och en extra fjärkontroll, mer än ett år sedan nu, dyrt, men en av mina bästa affärer mohaha älskar min svarta konsol

ångrar dock sjukt mycket att jag sålt så många spel, har hatt mer än 15-17spel, nu har jag kanske 6 kvar :(:(:(:(


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Fargo min vän, slå till :). Köpte min ny dock men Traderna har alltid funkat!

edit, ps3an är inte så dyr. 4K kan man lätt spara ihop, och på andra sidan kostar den bara 999kr mer än Xbox UNGEFÄR.

edit, oh grattis!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Men du.. Läs mitt andra inlägg med ;). Så ser du att jag slog till :). Fick en för 2800 kr. Och metal gear och uncharted är beställt .Konsolen får jag troligtvis imån. Spelen under veckan förhoppningsvis.

Medlem

Fick den idag :). Funkar prima, kvitton o allt följde med. Spelen har jag dock inte fått än... Någon som har några bra tips på demosar?

Medlem
Skrivet av Fargo:

Fick den idag :). Funkar prima, kvitton o allt följde med. Spelen har jag dock inte fått än... Någon som har några bra tips på demosar?

Infamous!
MGS4!:up::up:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Valkyria Chronicles demot är värt att spana in.


signatur
1
Skriv svar