EFTERLYSER Alla SVENSKA SERIÖSA killzone 2 Claner SE HIT!!!!!!!

Inaktiv
EFTERLYSER Alla SVENSKA SERIÖSA killzone 2 Claner SE HIT!!!!!!!

Tjoo.

Undrar om det fortf finns några seriösa kz2 claner i swe som tar in follk?

Är sjukt intresserad av att joina en svensk seriös clan.

(me seriös menar jag: Kör ladder matcher, har ACTIVA medlemmar, ACTIV ledare m.m)

Spelade i en Eng seriös clan förut som klättrade ganska höggt på lisstorna (6 platts) men som tyvär stängdes ner på g av döds fall i familjen hoss clan ledaren och oaktiva clanspelare efter det.

Spelar själv dock fortf kz2 så offta jag kan och har sätt på senaste att det är mycket "turnaments" som kommer upp nu.

Så om det är NÅN clan där ute som är activ och ser sig själva som "elit" eller nära på, och behöver en extra spelare så skicka gärna ett PM eller skriv ditt psn nick här så addar jag dig och vi kan snacka vidare.

Jag spelar som alla klasser, kan vara överallt, och är en bra tacktiker, (Va squad leader i förra clanen och det funkade bra)

mitt nick är : ZmokeR
Kan trya vilken dag som hällst efter kl 19.00

Hör av er!

Men det kanske är för sent nu, follk kanske har slutat spela kz2 nu i sverige?

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Tjoo.
Men det kanske är för sent nu, follk kanske har slutat spela kz2 nu i sverige?

Självklart inte. Finns nog en hel del kan jag säga.
Jag hör av mig om jag hittar en åt dig!

Seriös rubrik btw


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Tjoo.

Undrar om det fortf finns några seriösa kz2 claner i swe som tar in follk?

Är sjukt intresserad av att joina en svensk seriös clan.

(me seriös menar jag: Kör ladder matcher, har ACTIVA medlemmar, ACTIV ledare m.m)

Spelade i en Eng seriös clan förut som klättrade ganska höggt på lisstorna (6 platts) men som tyvär stängdes ner på g av döds fall i familjen hoss clan ledaren och oaktiva clanspelare efter det.

Spelar själv dock fortf kz2 så offta jag kan och har sätt på senaste att det är mycket "turnaments" som kommer upp nu.

Så om det är NÅN clan där ute som är activ och ser sig själva som "elit" eller nära på, och behöver en extra spelare så skicka gärna ett PM eller skriv ditt psn nick här så addar jag dig och vi kan snacka vidare.

Jag spelar som alla klasser, kan vara överallt, och är en bra tacktiker, (Va squad leader i förra clanen och det funkade bra)

mitt nick är : ZmokeR
Kan trya vilken dag som hällst efter kl 19.00

Hör av er!

Men det kanske är för sent nu, follk kanske har slutat spela kz2 nu i sverige?

Du borde kolla på killzones egna forum, väldigt mycket aktivitet där.

Medlem

gÅ TILL DETTA FORUMET I STÄLLET OCH SKRIV EN FÖRFRÅGAN

http://killzone.com/kz/_ns:YVByb3h5LTF8ZXByb3h5VGFyZ2V0PTE9TD...

1
Skriv svar