Worms till PS3 (PSN)

Medlem
Worms till PS3 (PSN)

signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

ahaha, synd att det inte är Worms 3d eller forts under siege


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

de är ju de gamla 2D worms som är bäst

Medlem

mosoloa1: jag måste säga att jag är riktigt glad för att det inte är 3D-versionerna, lirade nog bara 3 minuter demo av ett av dom, sedan slängdes och glömdes dom bort.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

WEHOO! DET FINNS ATT KÖPA NU FÖR YNKA 90 SEK!


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

ett ord: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Är det schysst då? värt 90kr?

Medlem

90kr känns ju lite dyrt när alla andra gamla spel kostar 45kr, men det här kanske är utvecklat just för PS3?

Svar till mig själv: PSN-versionen av Worms kommer stödja 1080p-upplösning, innehålla nya grafiska effekter, förbättrad fysikmotor samt nya miljöer. Nya vapen så som Holy Hand Grenade, Super Sheep och Concrete Donkey kommer också att följa med.

Medlem

Köpte det iaf, det var kul. Men 90kr känns lite för dyrt ändå.

Medlem

90 kr känns ganska uträknat hehe, efterfrågan säger 60 kr, "utbudet" säger 120 kr, så 90 it is

Jag tycker det är värt det. Spelet är helgrym, vi var fyra pers som lirade det några timmar igår efter en helskön grillkväll utomhus i solen.

Det enda jag är lite missnöjd med är att ninjarepet inte fungerar som på den gamla goda tiden (man kan inte sikta rakt ner i marken och sedan skicka sig själv rakt upp och svinga iväg i sidled hehe) samt att det är lite svårare (vanesak?) att hantera ninjarepet med en PS3-kontroll än tangentbordet.

4/5 - helt klockrent spel när man är sugen på något soft (eller stenhård strategi hehe), men skulle kunnat vara lite större spel (av någon anledning känns spelet lite litet).


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Någon som har spelat både denna versionen och 360-versionen som kan jämföra? Har ju ingen PS3 så det blir svårt för mig. :<


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Vi borde lira nån kväll. adda mig

1
Skriv svar