Patapon- jag ger upp

Medlem
Patapon- jag ger upp

Allvarligt jag fullkomligt älskar detta spelet men jag kan inte för allt i världen komma förbi ökenbanan och göra de mirakel som krävs.

Fever är inga problem men att komma in mirakeldansen är svårare.

Eller så är jag bara helt utan taktkänsla.

Någon smart person där ute som har några tips på hur man ska kunna komma vidare till detta spel?

jag har hållt på i veckor med den banan >_<


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv
Medlem

o'rly sherlook?


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Klarar inte förbi denna del heller, ingen walkthrough i världen hjälper när man inte har taktkänsla hehe

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Spitt:

nja den funkade inte så bra den heller >_<


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Gud så länge sen man själv satt fast där men är det inte nåt man måste hitta innan man kan utföra mirakel dansen. Om det var den rätta trumman man måste ha innan eller nåt. (finns en bana med en totempåle med symboler på har för mig att den hade nåt med det partiet att göra)
Men om du kollat på walktroughs redan så är väl allt redan i sin ordning. Bara träna träna träna.
Pröva att använda hörlurar gör det lite lättare att hålla takten tycker jag iaf.

Medlem

jo jag har ju trumman och allting så när jag kommer till öken banan så vill dom ju att jag ska utföra mirakeldansen i början innan dom börjar att gå igen.

men det är takten som är problemet, är så sjukt svårt att hålla takten för mig och sen få in det som startar mirakeldansen,

väl inne så har jag inga problem med själva dansen då den är enkel men att komma dit


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

1
Skriv svar