PS3 spel man kan CO,OP,a på länge?

Inaktiv
PS3 spel man kan CO,OP,a på länge?

Ska bo hos en polare i sommar, vi tänkte snöa in i något spel tillsammans.. Finns de skönt spel man kan snöa in i tillsammans och lira 2 på? något rpg?, något fps som man kan spela länge?

I värsta fall tänkte jag ta ett fotbolls spel och starta en "Master Leauge" och börja nöta.. vilka fotbolls spel är bäst till ps3?

i värsta fall.. finns de nå spel där 1 kan spela och de är riktigt kul att titta på ?

Väldigt tacksam för svar!

Fred!

Medlem

Resident Evil 5 är nog det bästa coop liret jag spelat, mycket replayvärde. Speciellt om du jagar Trophys, ganska roliga (förutsatt att det är samma som 360ns achievments, har det där nämligen).


signatur

Videomupp

Inaktiv

ok!, kanske de blir de man ska nöta på..

bara kort fråga, jag antar att de inte finns några rpg/strategi co op ?

annars.. vilket fotbolls spel är det som gäller idag

Medlem

Little big planet?

jättekul att bygga banor eller bara spela igenom andras galna skapelser


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

vet inte hur bra spelet är men det finns väl ett hack/slash rpg som heter Dark alliance eller nåt var med bland spelena i början av ps3 eran borde gå att hitta för en billig peng om det är nåt av intresse

Medlem

Jag skulle rekommendera FIFA 09, speciellt om ni ska köra en lång liga. Det fungerar bäst med transfers och ekonomi mm. Sedan tycker jag att det spelmässigt är roligare än de andra.

Resident Evil 5 är kul coop, men om vi pratar en hel sommar så kan det nog bli lite tråkigt, eftersom det trots allt är ett linjärt och story-drivet spel.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Sacred 2 (har inte släppts än) ska man kunna spela igenom tillsammans, är ett Hack-N-Slash RPG. Resistance 1 (FPS) kan ni också spela igenom tillsammans.

För övrigt så finns det en väldigt bra sida som enbart fokuserar på co-op för olika konsoler och även deras digitala distributionstjänster; http://www.co-optimus.com
Man kan sortera efter online/offline/lokal-mp samt att om man klickar på ett spels titel så finns det ofta information om spelet stödjer co-op genom kampanjen eller om det är en separat del.

Medlem

Annars har vi Rainbow six:Vegas 2!! Askul med terrorist hunt!
Underskattat spel helt klart!


signatur

Wii like to play? Or Do Wii?

1
Skriv svar