Kingdom Hearts. Någon mer än jag som älskar det spelet?

Medlem
Kingdom Hearts. Någon mer än jag som älskar det spelet?

Bästa spelet jag någonsin spelat! (allt är min egen åsikt)

Bra intro, man kan levla, välja abilities, spela med Kalle och Långben!!1

Disney och Square enix = Awsome =D (Det var square enix va? )

Spelat igenom det 5 eller 6 gånger och kommit till lvl 99 två ggr.
Kunde verkligen inte släppa spelet.
Total speltid ca 300 timmar! ganska mycket enligt mig

Första dagen när jag köpte spelet så satt jag och spelade i 5 timmar i sträck ^^


signatur

Rawr

Medlem

Mja, tur hela serien är en orgie av fan service. Blir ju ännu värre i tvåan när dom börjar slänga in populära FF karaktärer.

Tycker spelet i övrigt är rätt tunt också, men passar nog bra för en yngre publik.

Medlem

Jag var väldigt ung när jag skaffade spelet


signatur

Rawr

Medlem

Tycker spelet var rätt så underhållande, men det tog ett par månader att orka spela igenom det hehe.

Har för mig att det slutade med nån cliffhanger va? Fortsätter storyn i 2an eller är det nåt helt annat det handlar om?

Medlem
Skrivet av Spectral:

Tycker spelet var rätt så underhållande, men det tog ett par månader att orka spela igenom det hehe.

Har för mig att det slutade med nån cliffhanger va? Fortsätter storyn i 2an eller är det nåt helt annat det handlar om?

jo ganska stor cliffhanger. Det reder ut sig i 2:an


signatur

Rawr

Medlem

Har konstigt nog bara spelat igenom 2:an så vet inte vad som händer i 1:an, men 2:an var riktigt roligt.

Medlem

Crawler jag har förstått att du gillar detta spel haha , Har inte spelat det kanske ska testa om jag får tag på ett gamecube eller ps2a


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Azet:

Crawler jag har förstått att du gillar detta spel haha , Har inte spelat det kanske ska testa om jag får tag på ett gamecube eller ps2a

Finns endast till Ps2


signatur

Rawr

Medlem

1an tyckte jag också var bra, 2an har jag aldrig spelat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jo minsann, jag tyckte också Kingdom Hearts var jävligt kul när det kom! Köpte det ganska omgående och körde på men tror jag fastnade på ett ställe och la ner det. Sen gick det ju som det brukar när man lägger ner och tar upp andra spel, glömmer bort vart man var osv, så jag sålde det och sen dess har jag inte rört serien!

Men det jag minns mest (och bäst?) är nog när man är i den där öh... Hercules-arenan och slåss mot Cloud (är det väl?). Det var faktiskt jävligt fett

Samt starten när man börjar på en skön tropisk ö med bl.a. Tidus och Wakka. Eller är det i drömsekvensen innan starten?

Hmm, borde kanske leta upp en billig utgåva...


signatur
Medlem

Kan bara hålla med om att det är en riktigt härlig spel serie

Minns dock att jag var skeptisk som tusan när man först läste om 1:an

Dock kunde och borde dom enligt mig iaf aldrig lagt in singalong delen med ariel i 2:an.

Medlem

Älskar dom, jag och en kompis vart helt jävla vilda när vi lyckades ta död på Sephiroth i KH 2, vi höll säkert på i timmar att komma på sätt att försöka döda honom, när vi kom på det vi vann med var det en hårsmån från att även vi dog ^^


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

1
Skriv svar