PS3 Problem i Uppstarten..

Medlem
PS3 Problem i Uppstarten..

Har fått problem när jag skall starta upp ps3. Den står och tuggar precis innan menyn skall komma upp.. Någon som vet vad problemet kan vara?

alla sladdar sitter i som dem skall och har en Full HD tv och allt har funkat klockrent innan..

Tacksam för svar

Medlem

Testa att göra såhär.

Starta PS3an, när lampan blir grön håll in startknappen tills du hör 3 pipljud efter varan.

Då ska PS3an gått tillbaka till fabriksinställningarna

Kanske funkar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av gaisaren15:

Har fått problem när jag skall starta upp ps3. Den står och tuggar precis innan menyn skall komma upp.. Någon som vet vad problemet kan vara?

alla sladdar sitter i som dem skall och har en Full HD tv och allt har funkat klockrent innan..

Tacksam för svar

Ingen aning, vet bara att gais lär spöa Öis i derbyt :=)

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Testa att göra såhär.

Starta PS3an, när lampan blir grön håll in startknappen tills du hör 3 pipljud efter varan.

Då ska PS3an gått tillbaka till fabriksinställningarna

Kanske funkar.

Testade men funkar inte
Tycker det är riktigt konstigt för den har aldrig gjort såhär förut men det verkar nästan som den inte kan ladda från hårddisken eller något :S inge bra på ämnet så tar emot alla tips..

Medlem

kontakta sony och fråga?

Medlem
Skrivet av gaisaren15:
Skrivet av Night Hawk:

Testa att göra såhär.

Starta PS3an, när lampan blir grön håll in startknappen tills du hör 3 pipljud efter varan.

Då ska PS3an gått tillbaka till fabriksinställningarna

Kanske funkar.

Testade men funkar inte
Tycker det är riktigt konstigt för den har aldrig gjort såhär förut men det verkar nästan som den inte kan ladda från hårddisken eller något :S inge bra på ämnet så tar emot alla tips..

funkar att inte gå till fabrikinställningar?
håll i längre.

Medlem
Skrivet av Aiek:
Skrivet av gaisaren15:
Skrivet av Night Hawk:

Testa att göra såhär.

Starta PS3an, när lampan blir grön håll in startknappen tills du hör 3 pipljud efter varan.

Då ska PS3an gått tillbaka till fabriksinställningarna

Kanske funkar.

Testade men funkar inte
Tycker det är riktigt konstigt för den har aldrig gjort såhär förut men det verkar nästan som den inte kan ladda från hårddisken eller något :S inge bra på ämnet så tar emot alla tips..

funkar att inte gå till fabrikinställningar?
håll i längre.

Jag hör de 3 pipen men sedan när jag startar om den så kvarstår ändå samma problem Sony kommer upp men efter det står den bara och tuggar.. :\

Medlem

Om du inte får nån bild alls så kan det vara en "handshake" problem mellan ps3an och din TV pröva att bara stänga av och starta TVn igen.

Har hänt mig några gånger.

1
Skriv svar