Billig Ps3 Konsoll...

Medlem
Billig Ps3 Konsoll...

Hittade sidan Playzone.se Där dom just nu (är nån kanpanj) sålde en Ps3'a men 1 spel för 2999kr (plus frakt) Vilket nästan lät för bra för å va sant.. Även 40% rea på alla spel.

Nu ha ja redan en ps3'a, men va väldigt billigt iaf... För dom som lura på å köpa.

Nån som ha nån erfarenhet av den sidan...?


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Det där lät väldigt billigt. Såg att dom hade en xbox360 60GB+f spel för 1995kr. Är den där sidan bra, och seriös så ångrar jag mitt PS3 inköp för en vecka sen ganska mycket just nu. Kunde ju ha sparat 1000 kr


signatur

The cake is a lie...

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Tror faktiskt inte det. Kollar man i forumet så finns dem uppe på prisjakt och folk har fått hem sina saker i princip dagen efter vad jag läste.
Men skulle ändå kolla upp det innan


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Såg också det att andra spel är svin dyra, Endast kampanj sakerna som är billiga, Det är ny ägare och det är la därför det är så billigt nu. Tror inte priserna på Ps3 etc. kommer ligga på de sjuka priserna som de gör nu


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv

om man vill ha ps3 så är det dags nu..köpte min på elgiganten (15 oktober 2008) för 4499kr sen gta4 och assassin's creed på spelbutiken.se för 649kr.

så slår till nu ps3 kosta nu 3999kr sist jag kollade


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Inaktiv
Skrivet av Azet:
Skrivet av SWEBarb:

Tror faktiskt inte det. Kollar man i forumet så finns dem uppe på prisjakt och folk har fått hem sina saker i princip dagen efter vad jag läste.
Men skulle ändå kolla upp det innan

VARNING FÖR SKOJARE!

Hade jag varit er hade jag följt tråden SWEBarb länkade till innan jag betalar något i förskott. Allting kanske är frid och fröjd, men luktar skumt.

Azet - Dom har precis bytt ägare, alla rekommentadioner från kunder är från tiden för förra ägarna.

Medlem

dom som har någon form av kreditkort alltså man får en räkning nästa månad borde väl kunna beställa där utan risk eftersom man kan reklamera till kredibolaget om man blir blåst


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Jag bor i Kalmar och har många gånger varit inne i playzone's fysiska butik. De är en liten "gamer" shop som är hemskt mysig att gå runt och titta i mitt inne i city. Den har funnits i ett par år nu och jag har aldrig hört att någon haft problem vare sig om de handlat i butiken eller via webben.
Kan också till lägga att i den lokala tidningen idag så fanns de en intervju med den nya ägaren som har läst alla dessa varningar ute på nätet pga kampanj priserna på ps3 & xbox 360.
Han sa att de rör sig om en liten kampanj som sträcker sig fram till lördag denna veckan och mer än så är de inte. Så dessa varningar är helt obefogade enligt honom.

Här har ni intervjun på tidningens hemsida för egen läsning:
http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/playzone-de-kommer-at...

Har väldigt svårt att tro att en fysisk butik som denna som funnits här ett par år skulle helt plötsligt efter ett ägarbyte bli något lureriföretag med tanke på att de är Kalmarbor som fysiskt varit inne i butiken denna veckan och faktiskt köpt över disk en PS3a till detta pris.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

Även om den fysiska butiken är seriös så tycker jag det känns väldans konstigt att dom ENDAST accepterar förskottsbetalning från hemsidan på kampanjvarorna.

Sen är det väl ganska självklart att man som ägare inte säger i en tidning att man är en scammer. Nu påstår jag dock inte att någon är det, men en intervju är väl kanske inget som ökar trovärdighetsfaktorn i det här fallet.

Jag vet inte... jag skulle iaf aldrig våga köpa nåt från hemsidan.

Medlem

Jag vågar då inte göra ett köp.


signatur

Rawr

Medlem

"Uppdatering 4/3 15.50 Computer Sweden rapporterar nu om att leverantören Boston fått in en förskottsbetalning för tv-apparater och att de nu ska leverera produkter till Playzone."

Så dom verkar ju iallafall ha några varor.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Skulle aldrig heller våga köpa därifrån... Väldigt konstigt att de bara e förskottsbetalning.

Men grattis till dom som nu bor i Kalmar, om de stämmer att folk fått handla i butik till dom priserna som dom annonserat ut.

Kan ju va så att den nya ägaren, me tanke på att han va så ung, bara är en kille som "lurats" att ta över företaget (nån som får ta smällen) innan allt brakar lös.. Men är bara en teori. Hoppas verkligen inte att de är så.


signatur

PSN: Draobs

Medlem

vagar inte kopa dar jag heller

Medlem

On någon köper därifrån och sedan säljer till mig för 300 dyrare så kan nog jag köpa xD
(måste vara öga mot öga) =D


signatur

Rawr

1
Skriv svar