Medlem
PS3 ans år??

Xbox360 har dominerat spelmarknaden ganska länge nu.Men jag tycker det känns som PS3 har börjat komma igen,med titlar som Little Big Planet,Metal Gear Solid 4 med mera.Desutom så har Sony en hel del kommande titlar med höga förväntningar på gång,t.ex Killzone 2,God of War 3 och Heavy Rain.Med hjälp av de här titlarna så känns det som 2009 kommer kommer bli PS3 ans år.

Medlem

gran turismo 5. Sedan har vi börjat fått stadiga titlar som ratchet & clank.. och så vidare ^^

Medlem

Whatever floats your boat antar ja, tycker det ser väldigt bra ut på båda fronterna i år. Men jag äger ju båda två så jag behöver inte välja.

Medlem

Vad har 360 att komma med i år då?

Annars så kanske Ps3 kommer lite närmare wii och 360


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Crawller:

Vad har 360 att komma med i år då?

Annars så kanske Ps3 kommer lite närmare wii och 360

Forza 3,
Destroy All Humans! Path of the Furon, det första spelet på gammla xbox var kul, och går att köpa som xboxklassiker via live,

Alan wake kommer ju, och nu om nån vecka kommer
Race Pro. det är dom spel jag vet just nu utan att läsa om nyheter.

ptr
Medlem

Äh detta snack om ps3ans år bla bla. Det är Gamers år många roliga spel som kommer!

Medlem
Skrivet av ptr:

Äh detta snack om ps3ans år bla bla. Det är Gamers år många roliga spel som kommer!

Jupp så är det ju, folk som envist håller fast vid en konsoll missar en hel del,
fast å andra sidan så tillåter ju inte alltid plånboken en hög med olika konsoller.

Själv så ska man försöka spara ihop till en ps3a att ha bredvid 360n, för man vill ha Gran turismo och Twisted metall med mera, och samtidigt kunna ha tillgång till dom grymma Project Gotham Racing spelen med mera.

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av ptr:

Äh detta snack om ps3ans år bla bla. Det är Gamers år många roliga spel som kommer!

Jupp så är det ju, folk som envist håller fast vid en konsoll missar en hel del,
fast å andra sidan så tillåter ju inte alltid plånboken en hög med olika konsoller.

Själv så ska man försöka spara ihop till en ps3a att ha bredvid 360n, för man vill ha Gran turismo och Twisted metall med mera, och samtidigt kunna ha tillgång till dom grymma Project Gotham Racing spelen med mera.

Äger både 360 och ps3 men jag måste säja att jag gillar ps3 an mycket mer :heart:

Medlem
Skrivet av ZUJ:
Skrivet av Crawller:

Vad har 360 att komma med i år då?

Annars så kanske Ps3 kommer lite närmare wii och 360

Forza 3,
Destroy All Humans! Path of the Furon, det första spelet på gammla xbox var kul, och går att köpa som xboxklassiker via live,

Alan wake kommer ju, och nu om nån vecka kommer
Race Pro. det är dom spel jag vet just nu utan att läsa om nyheter.

men destroy all Humans kommer till ps3 också (inte för jag är så jävla sugen på de)

Medlem

Hoppas det händer lite i år för PS3, så dom får ett litet häng på 360 och Wii


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av Jericho:

Hoppas det händer lite i år för PS3, så dom får ett litet häng på 360 och Wii

Det stora problemet är ju fortfarande priset, ps3 är fortfarande dyr för många, typ 4000 kr för 80 giggarn,
medans Wii och 360 pro ligger på cirka 2.300, Många eventuella konsolköpare som finns kvar är ju inte fanboys typ barnfamiljer, dom går förmodligen mer efter priset på konsollen.

Medlem
Skrivet av ZUJ:

Destroy All Humans!

Antar att du menar uppföljaren. Som för övrigt är nyligen släppt till båda formaten.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar