Inaktiv
Ps3 trasig?

jag köpte en ps3 för ca 2 veckor sen, jag kom hem och var riktigt stolt över min ps3

dock så kom det att ändras snabbt...
jag började spela Skate 2 (köpte med det) jag märker att det laggar (låg fps) i spelet och undrar om det är något vanligt... efter att jag lirat i ca 5 timmar så fryser allt och startas om, blev genast orolig om min ps3 var trasig så jag åkte och bytte den och fick en ny, samma sak med den.. och då undrar jag om det har någonting med placeringen att göra eller om det är sjävla spelet som är problemet, att det är något som alla kan få utan att det är fel på varken skivan eller ps3..
jag har min ps3 stående på ett bord med fläkten riktad ut mot rummet... är det fel på min ps3/skate 2?

Inaktiv

glömde också säga att från och med idag 2009-02-17 så började playstation store och hela psn att vara otroligt segt för mig, har kollat vid datan och där funkar allt bra, jag använder trådlöst både till datan och till ps3n..

Medlem

Psn är snabbt för mig, Känner inte av någon låg FPS på skate 2 heller, men QseRoq (felstavat..) känner visst också av det

Inaktiv

det tar lång tid att ladda allting i menyn i ps store :/

Inaktiv

sen står det typ an error has occured sen en massa nummer och skit, jag trodde det par playstation store som var nere för att dem skulle uppdatera eller nåt :S

Medlem

hänt mig någon gång också, testa igen eller vänta och testa.

Inaktiv

hmm jag vill verkligen att det inte är fel på grejerna :S
jag hade en xbox tidigare och den funkade felfritt i 1 år sen sålde jag den.. skulle vilja att min ps3 var likadan :/

Medlem

Just igår hade jag problem med psn också, jag blev utloggad när jag spelade Resistance 2..men annars fungerar det prima.

Inaktiv

hmm psn verkar funka idag och inget har fryst idag... jag tror det fixades när jag valde att inte ha information board framme, det stod också att det kan vara det som gör att spelen fryser ibland så om ps3n fryser för er så gå till Internet sen går ni ner till Information Board och trycker Trekant sedan do not display eller visa inte så tror jag nog det fixar sig

Inaktiv

det är något som Sony vet om och som dem ska fixa snart så oroa er inte för era ps3s eller era spel för den delen

Medlem
Skrivet av Lannir:

det är något som Sony vet om och som dem ska fixa snart så oroa er inte för era ps3s eller era spel för den delen

Tackar.. har hänt mig ett par gånger vid spelen ska ändra de genast

1
Skriv svar