Playstation network card

Medlem
Playstation network card

Det finns nog nån gammal tråd om detta här på FZ, men gör en ny frisk och fräsch förfågan,
såna här PSN Card, Playstation network card finns tydligen numera i USA,
http://playstationlifestyle.net/2008/08/27/do-you-want-
a-psn-card/

Som 20 eller 50 dollars version, då borde väl liknande med euro valuta komma till europa väl ?

Tänker på dom som inte har möjlighet att handla på psn med kreditkort.

Medlem

vill verkligen ha den =). visst, jag har 4 från psn, men det är mycket lättare att ha psn-kortet antar jag.. Så då ska jag köpa många, många mer spel och tilllägg

ptr
Medlem

visa-kort ftw

Medlem
Skrivet av ptr:

visa-kort ftw

Det är en enorm mängd personer från typ 8 år upp till 17 år som inte har visakort, för man måste vara 18 år för att ha det,
och många av dom här personerna under 17 år får inte sina föräldrars tillstånd att köpa saker online med föräldrarnas visakort.

Och dessutom tror jag nog att ungdomar utan visakort nog vill kunna köpa Playstation network card när dom vill och slippa tigga hos färäldrarna.

360 och Wii har det, så varför inte ps3, det är en fråga om att vara kundvänlig.

Medlem

Använder morsas e 15 köper lite då o då så hon inte märker men mm.. skulle gärna vilja ha ett sådant.. undra ba vart de finns att köpa

Medlem

Finns bara än sålänge i Japan och USA, men Sony får en hel del skäll från organisationer i europa som trycker på Sony,
så förhoppningsvis inser Sony att Europa finns också på världskartan.

Medlem
Skrivet av FunnX:

Använder morsas e 15 köper lite då o då så hon inte märker men mm.. skulle gärna vilja ha ett sådant.. undra ba vart de finns att köpa

sjysst

Medlem

Här ser ni iaf hur Playstation Network Card ser ut, Usa versionen, finns i 20 och 50 dollarsversion,
skulle gärna se liknande i europa med typ 20 0ch 50 Euro.

http://www.youtube.com/watch?v=4CpDLWCP_LM

Medlem

Vore bra om Sony skyndar på så vi får dem till sverige. Väldigt mycket spel på PSN som folk missar. Många tror att de spel som finns är de i spelhyllan...synd. Ska btw skaffa flower nästa vecka, vara det med KZ2


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

flower är konstigt

Medlem

det skumma är ju att även folk med typ Visa kort kan inte alltid använda det,
har läst en del om folk som ska använda sitt kort på psn, men av nån anledning blir det nåt stop, typ kortet tillåts inte att användas, nåt sånt.

nån här som inte kunnat använda sitt kort på psn ?

Medlem

Fick ett nytt kort å va tvungen å byta ut kort infon å efter de så funka inte mitt nya kort... Försökte några gånger men fick de inte å funka.
Sen testa ja nån dag senare å då funka de fint..

Å då va de visst så att om man skriver in fel info en gång så spela de ingen roll om du ändrar till rätt så kommer de ändå inte funka, utan man måste minst vänta 24h till man få försöka igen..

När de bli så ser de ut som kortet blir stoppat...


signatur

PSN: Draobs

Medlem

Kan man inte köpa ett utomlands sen skiva in det här i europa ? för man inställningar på ps3 så står de typ *write in ur bla bla code*

Medlem
Skrivet av FunnX:

Kan man inte köpa ett utomlands sen skiva in det här i europa ? för man inställningar på ps3 så står de typ *write in ur bla bla code*

Så vitt jag har förstått så finns de endast tillgängliga i USA, och om du ska köpa in därifrån kan du väl lika gärna betala med kredit-/bankkort i PSN Store? Dvs. om du mot förmodan inte åker över Atlanten själv.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

1
Skriv svar