far cry 2, skulle behövt mer utvecklingstid

Medlem
far cry 2, skulle behövt mer utvecklingstid

Ja, far cry 2 tycker jag inte om så mycket längre, på grund utav..

* Vaktposterna - Spelet får gärna vara utan dom. Jag bryr mig inte om att spelet blir kortare så.
* bilfärderna - Skulle varit utmärkt att köra så mycket, om det skulle varit roligt. Verkligare bilar skulle uppskattas.

Om dessa 2 punkter skulle fixas så skulle far cry 2 vara roligt!

Medlem
Medlem
Skrivet av Zamuz:

Ja, far cry 2 tycker jag inte om så mycket längre, på grund utav..

* Vaktposterna - Spelet får gärna vara utan dom. Jag bryr mig inte om att spelet blir kortare så.
* bilfärderna - Skulle varit utmärkt att köra så mycket, om det skulle varit roligt. Verkligare bilar skulle uppskattas.

Om dessa 2 punkter skulle fixas så skulle far cry 2 vara roligt!

Håller med, dom skulle satsat mer på bilen eller något annat föremål. Men det finns ju trots allt en flygare, eller kanske mer än bara 1. Grafiken tycker jag själv är helt underskattad. Det ser ut som KillZone 2 och ingen säger ett smack. Men det gör inte mig nått, bara att jag tycker synd om dem.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Herregud!

Hur ser en verkligare bil ut för dig? Det är ju ett spel och det är såklart att "fantasin" tar över till 100 %. Visst ska det verka realistiskt men det är ju det?

Själv så ska brosan beställa, Bad company, Fear 2 och Farcy 2 så blir att testa allihop!

Medlem

bättre uppdrag tack


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Bättre bilar och mindre vägspärrar vore inte fel.
Vore roligt med Coperative oxå då det är väldigt iriterande att man får skifta till gunner seat när man kör och bli påoppad av ett gäng noplisar.

Medlem
Skrivet av Kawazu:

Bättre bilar och mindre vägspärrar vore inte fel.
Vore roligt med Coperative oxå då det är väldigt iriterande att man får skifta till gunner seat när man kör och bli påoppad av ett gäng noplisar.

Ja co-op hade vart jävligt roligt.

Medlem

ja, coop. då skulle nog alla vaktposterna bli roliga också! (ja, jag är seriös). Samarbete är alltid kul

Medlem

Dom skulle inte hypa spelet så mycket som dom gjorde.
Känns även som att Ubisoft hittade sin "insperation" från sitt Assassins Creed. Lika enformigt, lika långa sega färder mellan dom lika platserna man skulle till osv.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

ptr
Medlem
Skrivet av Jericho:

Dom skulle inte hypa spelet så mycket som dom gjorde.
Känns även som att Ubisoft hittade sin "insperation" från sitt Assassins Creed. Lika enformigt, lika långa sega färder mellan dom lika platserna man skulle till osv.

och efteråt förstod man inte ens varför man spelade färdigt spelet som tur va fanns det trainer till PC så man kunde springa väääääldigt fort

Inaktiv

multiplayer är helt okej, men jag skulle uppskatta ett kryss som indikator när jag träffar en motspelare och ett hårkors vore inte helt fel heller. Sen ett "you killed x" meddelande vore också bra såklart. när det gäller storymode så är det samma uppdrag hela tiden: åk dit och döda alla. sen är det alltid folk på utposter/vägspärrar som man precis rensat ut, ja FZ:s recension säger det mesta.

grafikmässigt är det otroligt snyggt!


signatur

PSN: japp :)

1
Skriv svar