3 on 3 nhl arcade, någon?

ptr
Medlem
3 on 3 nhl arcade, någon?

Någon som tänker köpa 3 on 3 nhl arcade?
Kommer 9 februari för en hundring skulle jag tro.

länk

Medlem

Ser nice ut, ja varför inte ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Såg ett de fanns ett demo å ladda ner, ska testa de lite först..


signatur

PSN: Draobs

Medlem

blir nog ett kop

Inaktiv

verkar som något för mig, jag skäms över att jag sedan jag införskaffade NHL08 med Zäta himself on the cover, bara spelat det två gånger


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

ptr
Medlem

hehe jag tycker det verkar roligt som fan i alla fall. Mene det finns demo alltså? amerikansk eller europeiska PSN?

ptr
Medlem

ooh det finns ju nu! köpt och installerat ska precis börja spela

Medlem

negativ at de stora huvudena laddar just nu ner kz2 och nhl demo

ptr
Medlem

aaah lite jobbigt med det stora huvuden, men fan man vänjer sig sen sitter knapparna lite annorlunda mot ad de gör på nhl 09 också.... sen verkar man inte kunna styra vem man ska möta tyvärr

Medlem

nääj =(?. då försvann en del av ett spel ju, jag skulle ju äga dig =(

ptr
Medlem

spelet sparade dig precis lite tårar eftersom jag inte kan äga dig

Medlem

Är riktigt kul! Blir nog ett köp, Men kan man inte välja vem man ska möta online? Väldigt tråkigt isf..


signatur

PSN: Draobs

ptr
Medlem

Enda som finns är, play now, där man såklart kan köra lokalt flera stycken på sin ps3a. eller online och där finns det tre alternativ, rankad, orankad och terms and conditions. När jag gick in på rankad så var det precis som "slumpad snabbmatch" i nhl 09. Om man kör orankad kanske man får välja vem man ska möta, ska kolla upp det senare.

Det finns i alla fall ingen spelarhub som det finns i nhl 09 där man kunde kolla adressbok och bjuda in folk och spela en match.

Medlem
Skrivet av Draobs:

Ok, Spela de en hel del nu i helgen.. Riktigt kul spel, men de e som du säger går inte å välja vem man ska möta online.. Jäkla skummt att dom inte har så man kan välja från adressboken...

En annan sak... En kompis hade köpt de här spelet å vi satt å spela... Sen åkte vi till en annan kompis som inte hade spelet. Då logga den andra killen (han som hade köpt spelet) in med sitt kontot å kunde enkelt ta hem spelet igen. Så spelet fanns i 2 kopior På 2 olika konsoler asså, men bara betalt för 1 gång.

Nån som ha testa de förut... ? Finns de nån gräns för hur många gånger man kan ta hem ett Psn spel? Får man göra så?

Spelet sparas till ditt konto, vilket möjliggör att du kan ladda ner det vart du än är. Det är väl det som är själva grejen med att köpa spel digital, förutom att du ska slippa alla förpackningar och manualer. Däremot går det bara att spela från kontot som har spelet registrerat (dvs. det kontot som betalade för spelet).


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Ok så han som fick spelet "gratis" kommer inte kunna spela spelet, utan att logga in på polarens konto först?

Blir en hel del ful spel på målisen i de här spelet, en åker ner målisen så den andra i princip får öppet mål


signatur

PSN: Draobs

ptr
Medlem
Skrivet av Draobs:

Ok så han som fick spelet "gratis" kommer inte kunna spela spelet, utan att logga in på polarens konto först?

Blir en hel del ful spel på målisen i de här spelet, en åker ner målisen så den andra i princip får öppet mål

haha mmm, är man två stycken så kan man fula sig rätt ordentligt

Medlem
Skrivet av Draobs:

Ok så han som fick spelet "gratis" kommer inte kunna spela spelet, utan att logga in på polarens konto först?

Jag vet inte hur det är på Playstation, men jag antar att det är så.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Finns det bara "Play now" om man vill köra offline med t.ex. kompisar, eller finns det säsong?


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

ptr
Medlem
Skrivet av CseRoQ:

Finns det bara "Play now" om man vill köra offline med t.ex. kompisar, eller finns det säsong?

yups, bara play now.

Medlem


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Enkelt bra och så j-kla kul att spela, du kan välja att köra hederligt button mode eller om du vill glänsa alá NHL 09 så stödjer den skill stick mode också. Detta spel rekomenderas stenhårt!, finns demo och spelet kostar 70:-.

Går inte att accesa någon friendlist ..ännu, iofs har jag inte testat om man kan sätta igång det via 'home' och då möta vem man vill.. någon som testat?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

1
Skriv svar