Nytt spel: bästa multiplayer?

Inaktiv
Nytt spel: bästa multiplayer?

Hej,

har nu äntligen fått igång min PS3! Helt underbar!
Jag har bara testat att spela Mirror's Edge hittills, men jag har också fått spelen
The Darkness
Uncharted: Drake's Fortune
The Simpsons game
vilket verkar som några ganska bra spel, speciellt Uncharted (har läst att det ska vara riktigt kul iaf).
Men inga av de spelen är riktiga mulitplayer spel, så jag tänke inskaffa ett sådant också, helst ett FPS spel.
CoD:4 har jag på PC, och CoD:5 har jag spelat igenom också på PC, så de vill jag inte ha. När CoD:MW2 kommer i höst ska jag köpa det, men det dröjer ju.
Har laddat ner Battlefield Bad Company demot och tänkte testa det idag. Det lutar faktiskt åt ett köp av det spelet, eller möjligtvis LBP (men det är väl inte något mulitplayer spel direkt?). Resistance 2 tänkte jag skaffa men det ser inte så roligt ut på gametrailers.com, så kan någon tipsa mig om nåt bra online mulitplayer spel?

mvh


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Bad Company är inte så bra enligt mig och LBP är typ världens bästa multiplayer på


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vänta på Killzone 2

Medlem

bad company ar underbart spec online. kop! likaso lbp

Medlem

edit - dubbelinlägg fast ändå inte.

Medlem

Eller Recistance 2, som jag tycker har det roligaste MP läget just nu.

Medlem
Skrivet av ollesh:

Vänta på Killzone 2


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Menar du split screen så köp inte Resistance 2, stöder bara 2 spelare samtidigt. Samt att man efter varje match kommer tebax till menyn och måste välja speltyp, bana osv på nytt samt vänta på att spelet ska laddas. Riktigt uselt, jag blev väldigt besviken på det.

Medlem
Skrivet av Orbs:

Menar du split screen så köp inte Resistance 2, stöder bara 2 spelare samtidigt. Samt att man efter varje match kommer tebax till menyn och måste välja speltyp, bana osv på nytt samt vänta på att spelet ska laddas. Riktigt uselt, jag blev väldigt besviken på det.

Smaken är som baken, själv älskar jag det, tycker det är bland de bästa mp-spelen någonsin

Medlem

Ja du LBP är helt okej, men inget slår Resistance 2... fy FAN va det är roligt i MP... sån jävla slakt hehe, sen har du ju warhawk oxå.


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem

Warhawk tröttnar man på efter en stund


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

Rekommenderar också Resistance 2, grymt kul i multiplayer. Sen så kommer ju killzone 2 om en månad, verkar mycket lovande det också

Medlem

Resistance 2


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Det blir faktiskt Killzone 2, har skrivit en del i den tråden och det verkar helt fantastiskt! Ska nog köpa till ett headset också!
Tack för tipsen dock! Just nu lirar jag Uncharted som jag kan rekommendera, riktigt vackert och underhållande spel!!


signatur

PSN: japp :)

1
Skriv svar