webhallen, vad har hänt?

Medlem
webhallen, vad har hänt?

hejhej. Jag beställde från webhallen förra måndagen. Jag förstog att det skulle ta ett tag med röda dagar och så. När jag köpte spelen var ALLA i lager. Jag har inte fått dem än (köpte alltså innan 2009).

Trodde iaf de skulle behandla spelet idag, någon som beställt ett spel på webhallen för inte så lång tid sedan och inte fått det än?

Idag var jag ubersäker på att spelet skulle komma. Längtades att spela uncharted o cod å sjunga lite.

Medlem

Nope, beställde två spel idag däremot från webhallen. Kanske man inte skulle gjort då?

ptr
Medlem

beställde en bärbar dator i lördags och har inte hänt något med den heller. visst det är inte :O:O:O, men de brukar alltid vara snabbare än så.

Medlem

Beställde en Blu-Ray film igår och den har ännu inte skickats vilket den i normala fall skulle ha gjort.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

skulle ha beställt men så var deras affär i göteborg visst så ja köpte mitt guitar hero i affärn=/

Medlem

Tänk på att webhallen har väldigt mycket att göra då de har haft stängt under de röda dagarna så dom har nog en hel hög med ordrar som ska ut och antagligen är det turordning som gäller.

Medlem

Konstigt för dig(/er). Har aldrig haft problem förr, dom kanske har fullt upp just nu alltså.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Precis som du trådskaparen nämnde har det ju varit en hel del röda dagar nu och så brukar väl butiker normalt ha inventering så här i början av året, vilket kan vara en orsak till fördröjningen.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kanske håller på att smyg kursa:) kan ju inte vara så jävla mycket att göra efter jul och nyår.

Medlem
Skrivet av Prehn:

Kanske håller på att smyg kursa:) kan ju inte vara så jävla mycket att göra efter jul och nyår.

Det är väl vid den här tiden butikerna har som mest att göra? Många beställningar, röda dagar och inventeringar... Om inte det är mycket och göra så säg mig vad som är.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

efter denna jul är det väl inte så många familjer som har pengar. de kan väl inte ha mycket att göra?

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Prehn:

Kanske håller på att smyg kursa:) kan ju inte vara så jävla mycket att göra efter jul och nyår.

Det är väl vid den här tiden butikerna har som mest att göra? Många beställningar, röda dagar och inventeringar... Om inte det är mycket och göra så säg mig vad som är.

Inventeringar gör man dagen/dagarna efter Nyår, var beträffar beställningar så är Januari/Februari de lugnaste på året tillsammans med Augusti enligt min erfarenhet. I och med att folk som beställde ett antal dagar innan Nyår så verkar det ju lite halv skumt att man inte lämnat "under behandling" status. Varbeträffar att de skulle vara på väg och smyg konka var ironiskt menat.

Medlem

En polare skickade mejl och frågade och fick svar att det har varit en del sjukdom och röda dagar som gjort att dem nu arbetar med att komma ikapp. Kom ihåg att många (inklusive mig) passar på att köpa saker på mellandagsreor online efter jul så blir det en hel del beställningar i slutändan med alla röda dagar.


signatur

Videomupp

Medlem

Såg nu att alla mina grejer blivit skickade.

Medlem

Mina saker har inte blivit skickade =/ det verkar inte vara turordning =/ (ALLA var i lager när jag beställde dom. så det ska inte vara något problem.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

Mina saker har inte blivit skickade =/ det verkar inte vara turordning =/ (ALLA var i lager när jag beställde dom. så det ska inte vara något problem.

Ja det är ju jävligt taskigt eftersom jag beställde igår, och du innan nyår.

ptr
Medlem

mmm mitt har också skickats och jag beställde i lördags.

Medlem

ARGH, MITT HAR INTE SKICKATS!

Medlem

Avbryt de om det går och beställ från en annan affär, som tex cdon eller ginza. Där får man ju alltid sina varor efter 1-2 dagar

Medlem

Nu fick dom senap i krysset. Min film har skickats


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

har redan betalat så går inte att avbryta, går kanske inte ens annars.

Webhallen var en gång min favorit.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

har redan betalat så går inte att avbryta, går kanske inte ens annars.

Webhallen var en gång min favorit.

Går visst att avbryta. Bara att ringa eller skicka ett mejl med ditt ordernummer.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

får man pengarna tillbaka?

ptr
Medlem

yaps det ska man få men det lär ju ta ett tag det också eftersom dom verkar ha mycket att göra

Medlem

Dom har säkert bara haft det tjockt efter helgerna. Jag beställde en adapter igår kväll och den skickades idag.


signatur
Medlem

som du vet så skickade jag innan 2009, alltså på en måndag. (2 dagar innan 2009) och ändå inte fått den. om det skulle varit 2 dagar skulle jag inte bry mig, men det är för mycket nu..

Medlem
Skrivet av Zamuz:

som du vet så skickade jag innan 2009, alltså på en måndag. (2 dagar innan 2009) och ändå inte fått den. om det skulle varit 2 dagar skulle jag inte bry mig, men det är för mycket nu..

Det kan inte vara så att det du har beställt har tagit slut i lager?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Zamuz:

får man pengarna tillbaka?

Självklart får du det. Har avbeställt många gånger.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

jag beställde då det fanns i lager.
En gång så beställde jag secret agent clank. Det fanns en kvar. när jag hade beställt så fanns det 0 kvar.
Så det tas direkt verkar det som (jag köpte den sista, finns inte att köpa där längre =D)

Medlem

varför ringer eller mailar du inte direkt till webhallen och frågar istället för att sitta här o böla?

12
Skriv svar