Splinter Cell Double Agent Ps3 - online fråga

Inaktiv
Splinter Cell Double Agent Ps3 - online fråga

Tjenare alla, ny här på forumet. Jo det var så här att jag köpte Splinter Cell Double Agent och Littlebigplanet från discshop i tisdags, fick det nu precis för nån timma sedan, så jag satte mig och lira lite LBP för att ha det bästa till sist (var ett stort fan av SC:CT till ps2) och jag gillar ju bara online versionen av spelet... nu är det så att jag hittar inga games att joina... jag prövar skapa ett game och det kommer kanske in 2 stycken som max... är spelet verkligen så ut dött att folk inte lirar det längre eller hur ligger det till ? nån som vet

Medlem
Skrivet av Maso:

Tjenare alla, ny här på forumet. Jo det var så här att jag köpte Splinter Cell Double Agent och Littlebigplanet från discshop i tisdags, fick det nu precis för nån timma sedan, så jag satte mig och lira lite LBP för att ha det bästa till sist (var ett stort fan av SC:CT till ps2) och jag gillar ju bara online versionen av spelet... nu är det så att jag hittar inga games att joina... jag prövar skapa ett game och det kommer kanske in 2 stycken som max... är spelet verkligen så ut dött att folk inte lirar det längre eller hur ligger det till ? nån som vet

Splinter Cell-spelen har väl aldrig varit någon jättehit när det gäller onlinespel, och Double Agent är ju snart två år gammalt. Om du frågar mig så är det inte speciellt konstigt att det är relativt utdött.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

När jag spelade det sist(April förra året) så var det cirka 20 personer som spelade. Men en fransman på min psn lista spelar det regelbundet.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

När jag spelade det sist(April förra året) så var det cirka 20 personer som spelade. Men en fransman på min psn lista spelar det regelbundet.

Spelar han själv?

Närmsta du kan komma splintercell online nu är väl i såfall Socom,vilket förövrigt är ett förbannat kul

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Fille game lover:

När jag spelade det sist(April förra året) så var det cirka 20 personer som spelade. Men en fransman på min psn lista spelar det regelbundet.

Spelar han själv?

Närmsta du kan komma splintercell online nu är väl i såfall Socom,vilket förövrigt är ett förbannat kul

Har inte spelat Socom men kan inte tro att det skulle likna SCs multi-player-läge på något sätt, för det är verkligen unikt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av Fille game lover:

När jag spelade det sist(April förra året) så var det cirka 20 personer som spelade. Men en fransman på min psn lista spelar det regelbundet.

Spelar han själv?

Närmsta du kan komma splintercell online nu är väl i såfall Socom,vilket förövrigt är ett förbannat kul

Har inte spelat Socom men kan inte tro att det skulle likna SCs multi-player-läge på något sätt, för det är verkligen unikt.

Kan hålla med dig om att det faktiskt inte liknar SC speciellt mycket, men det är det närmsta han kommer på en PS3

Medlem
Citat:

Spelar han själv?

Jag vet faktiskt inte. Han brukar alltid skicka en game invite men jag joinar aldrig;)

Edit:stavfel


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Inaktiv

har ju själv spelat socom 1,2,3 & CA till ps2, har också köpt Socom från US på ps store , men spelet är ju så buggat fortfarande

Medlem
Skrivet av Maso:

har ju själv spelat socom 1,2,3 & CA till ps2, har också köpt Socom från US på ps store , men spelet är ju så buggat fortfarande

kommer en fet jävla patch nästa vecka som ska fixa nästintill alla buggar samt en samling trophies

Inaktiv

sen är ju Confrontation inte ens nära lika kul som Socom 2 / 3 var, socom 3 var faktiskt kul i början...

Medlem
Skrivet av Maso:

sen är ju Confrontation inte ens nära lika kul som Socom 2 / 3 var, socom 3 var faktiskt kul i början...

Jo det är det

Medlem

Är det många som spelar det nya Socom

1
Skriv svar