Inaktiv
webhallen

Hej, jag tänkte köpa Guitar Hero - Aerosmith (inkl. gitarr) på webhallen och ja undrar hur mycket frakten kostar och hur lång tid det tar att leverera paketet om jag bor i götteborg ?

Medlem

Allt står på deras sida.
Det står även hur mycket frakten kostar på varje vara när du kollar på den.

Det blir alltså 349+129 kr om du väljer postförskott.
1-3 dagars leverans.

Inaktiv

jaha,tack så mycket =D

Medlem

beställde hem 3 spel från webhallen. uncharted, cod 4, singstar vol 3. beställde förra måndan/tisdag

Alla var i lager då, trodde jag skulle få det idag. Ingenting har hänt. de har inte ens "behandlat" beställningen än.

Aldrig har webhallen varit så seg. Fast det har ju varit mycket röda dagar senaste tiden så.

Inaktiv

hmm ska kolla runt se om det finns att köpa i butik på samma pris =/

Medlem
Skrivet av Zamuz:

beställde hem 3 spel från webhallen. uncharted, cod 4, singstar vol 3. beställde förra måndan/tisdag

Alla var i lager då, trodde jag skulle få det idag. Ingenting har hänt. de har inte ens "behandlat" beställningen än.

Aldrig har webhallen varit så seg. Fast det har ju varit mycket röda dagar senaste tiden så.

De flesta har inventering den/de första dagen/dagarna varje år, var samma sak med min order ifrån discshop.

Medlem

Varför inte titta in i deras Butik om du bor i Göteborg?


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv

Har köpt de nu i deras affär satans kul =3

1
Skriv svar