Inaktiv
COD5 klan

Hejsan!

Jag och en kompis har precis skapat en svensk COD5 klan för Ps3-spelare.
Vi har nästintill inga krav på er förutom att ni ska prata svenska och att ni är aktiva och trevliga.
Och sen ska ni självklart inte använda er av några glitchar!

Vi har precis fixat ett forum. Här kommer länken till det:

http://bb.forum24.se

Allt ni behöver veta finns på våran välkomsttråd som är skapad på forumet.

Ses där!

Medlem

Har ni inget namn på klanen, eller heter den bara "army"?

Inaktiv

Nej vi heter inte army det följde med forums skinet. Men vi har dock inte ett namn ännu vi funderar fortfarande på ett lämpligt och så fort vi har ett namn så ska vi ändra loggan.
Kom gärna med förslag på passande namn.

Medlem

Fin sida lol, skaffa på pc. Handkontroll < tgb samt mus


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Fin sida lol, skaffa på pc. Handkontroll < tgb samt mus

Det där går att diskutera i all oändlighet. Själv är jag en veteran på PC och tyckte samma sak fram tills jag gav upp PC:n och idag tycker jag att det fungerar minst lika bra med handkontroll som mus och tangentbord. Lite segare men så är det i verkliga livet. Millimeter precision på millisekunder som upplevse på pc existerar inte i verkliga livet. Därav känns handkontroll trevligare och mer "realistiskt". Om man slutar vara trång synt blir det hela enklare. Men smaken är som alltid individuell.

On topic: Får tacka för inbjudan, dock har jag inte skaffat cod5 ännu då det känns lite segt att börja med det då KZ2 kommer att ta upp all tid vad gäller multiplayer när det kommer i feb. men vem vet, kanske kompletterar med cod5 för lite av brytning.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av tysonayt:

Fin sida lol, skaffa på pc. Handkontroll < tgb samt mus

Det där går att diskutera i all oändlighet. Själv är jag en veteran på PC och tyckte samma sak fram tills jag gav upp PC:n och idag tycker jag att det fungerar minst lika bra med handkontroll som mus och tangentbord. Lite segare men så är det i verkliga livet. Millimeter precision på millisekunder som upplevse på pc existerar inte i verkliga livet. Därav känns handkontroll trevligare och mer "realistiskt". Om man slutar vara trång synt blir det hela enklare. Men smaken är som alltid individuell.

On topic: Får tacka för inbjudan, dock har jag inte skaffat cod5 ännu då det känns lite segt att börja med det då KZ2 kommer att ta upp all tid vad gäller multiplayer när det kommer i feb. men vem vet, kanske kompletterar med cod5 för lite av brytning.

samma här!
jag var bäst i sverige på Quake Wars under betan (enligt statestik) å spelade i Klan i längretid bla Quake Wars och Cod4) - Just då tänkte jag somså att FPS kan man inte lira på konsol med kontroll, det kan man bara inte.

idag spelar jag aldrig på Pcn längre, Konsolen har tagit över, då jag ser det somså att spelen "håller mycket längre" på konsoll än på pc - de är roligare en längre tid.

EDIT:
Redmac: Har du CoD4 är det inte lönt du ödslar pengar på 5an - jag har både 4 och 5an på ps3 å 4an är Klart mycket roligare

är i rank 31 på 5an och rank 54 på 4an - å har nu slutat med 5an å lirar bara 4an igen - somsagt Killzone kommer snart å då blir det ju det ist.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar