Frågor angånde köp

Medlem
Frågor angånde köp

Har tänkt köpa lite spel imorgon. Har därför några frågor.

cod 4 eller 5, vad är roligast? finns det mycket folk online på cod 4 än?

Samt, gör jag bort mig om jag köper någon av dessa spelen
Uncharted?
Far cry 2?
Singstar (funkar ps2-mickarna till ps3-singstar?)
Assasin creed?
Colin McRae - dirt?
Army of two?

tack för svar.

Medlem
Skrivet av Zamuz:

Har tänkt köpa lite spel imorgon. Har därför några frågor.

cod 4 eller 5, vad är roligast? finns det mycket folk online på cod 4 än?

Samt, gör jag bort mig om jag köper någon av dessa spelen
Uncharted?
Far cry 2?
Singstar (funkar ps2-mickarna till ps3-singstar?)
Assasin creed?
Colin McRae - dirt?
Army of two?

tack för svar.

Personligen tycker jag inte du ska köpa Army of Two, ett av de absolut sämsta spelen jag spelat, både i sp co-op och mp

Medlem

ok, hade tänkt army of two just för co-oop. Men kanske inte blir något köp av army of two ändå. =/

Medlem

Tja, det fanns ju många som gillade det. Jag var en av dem
Gameplayet brister javisst, men har man en skön polare att spela med och leka lite taktiskt (även om spelet inte rakt avlönar sånt) så kan det vara riktigt skoj. Men man måste nästan köra splitscreen eller ha lan, kan tänka mig att man förlorar "Grabbeffekten" om man inte sitter bredvid varandra ^_^

Personligen gillar jag CoD4 MYCKET mer än CoD5, men har inte lirat online på länge men kan tro att det fortfarande finns en massa spelare kvar.

Uncharted är väldigt kul så go for it!

FC2 tycker jag personligen inte är så dåligt som folk säger att det är, men inte är det uberbra heller. Funkar i små mängder för mig. Hittar du det väldigt billigt så slå till.

Singstar PS2 micarna funkar utmärkt till PS3 ^_^ Tror inte ens det är någon som helst skillnad mot dem nya och dem gamla, verkade inte så iaf.


signatur

Videomupp

Medlem

ok. Uncharted är rätt gammalt (med andra ord billigt) och "är" platinnum nu. så det blir det nog ett köpa av. (även testat demot, lite rätt roligt, bra inledan på storyn också ^^). På webhallen kostar far cry 2 just nu 449, men det kanske är mellandagsrea. Om det kostar lika mycket imorgon blir det antagligen ett köp av det. Av singstar så kommer jag nog köpa någon ps2-singstar istället. Jag ser ingen direkt intressant låtlista på ps3-versionerna. Tyvärr.

Medlem

Nu kan du ju köra Singstar PS2 verren, men det är faktiskt mycket värt att fixa iallafall den äldsta PS3 singstar versionen så du får tillgång till Singstore (Skivan finns mycket billigt numera). Där kan du köpa alla låtar från dem gamla PS2 Singstarsen, och nya låtar för 15 kronor låten. Inte lika billigt med tanke på att du får 30 låtar per skiva annars, men man kan vara mer selektiv. Hur ofta sjunger man alla låtar man betalar för när man köper en skiva liksom

FC2 skulle jag nog testa först istället för att köpa rakt av. Det är VERKLIGEN inte ett spel för alla.


signatur

Videomupp

Medlem

har alltid kunnat kört singstar, har 60-gb versionen ^^.

Finns det något demo eller så till Far cry 2 då?. Och finns de ps2-låtarna i olika "maps" eller så? (så att alla låtar i"svenska hits" kan köpas för en peng. istället för att köpa en åt gången?)

Medlem

Tyvärr finns det väldigt få Singstar packs, så vill man ha alla svenska låtar så är det mer ekonomiskt att köpa skivan istället. Dem packs som finns är oftast bara 10-20 kronor billigare och är typ 4-5 låtar.


signatur

Videomupp

Medlem

assassin creed, uncharted, cod 4 samt far cry 2 blir totalt 1200 + frakt (200 kr?). Uh, känns frestande. Undrar om jag ska köpa singstar eller vänta =).

ska kolla in lite mer gameplay på far cry 2 innan jag bestämmer mig för att köpa FC2.

Inaktiv

Assasin's Creed blev väldigt repetivt så det hade jag skippat. Personligen har jag inte spelat Far Cry 2 men jag har hört ganska negativa saker om det så jag hade antingen väntat på att det går ner i pris eller skippat det helt.

COD4 och Uncharted är kanon.

Hellre GRID än DIRT om du inte har spelat det, det är riktigt bra.

mvh

Medlem

Väntar på att far cry får gå ner på priset ^^. Uncharted och call of duty 4 kommer bli köp. Ska kolla på singstar, se vilken som har bäst låtlista. och se om det blir köp eller ej.

Beställningen är gjort.. det blev

Uncharted: Drake's fortune
Singstar Vol 3
Call of duty 4

1
Skriv svar