Inaktiv
Fallout 3

Tjenare, tänkte köpa Fallout 3 eller Killzone 2 men vet inte vilket utav de, vill gärna kö online och så men så säger dom att Fallout e jävligt likt Oblivion som var en favvo sedan länge..

De skulle va nice om ni tipsa lite va man ska köpa för spel ?

Medlem

Tja, Killzone 2 är ju en bit bort, 2-3 månader om jag minns rätt så du har ju tid att spara ihop pengar till det innan. Fallout 3 är väldigt bra, det lilla jag testlirat hos en polare, men har fått bra recensioner överallt så gillar du Oblivion kommer du säkert uppskatta F3 med. Jag skulle säga att lev i nuet och köp Fallout 3 så har du något att pilla med tills Killzone 2 kommer, och förmodligen efter den releasen med om du inte skulle kunna köpa det vid release.

Vill du lira online så är ju ett bra alternativ Resistance 2, som har en ganska bra SP del och sen en väldigt stor MP del.

Ett tips fö är att ha koll på game eller EB games butiker i närheten av dig när Killzone 2 kommer. Dem brukar ha specialerbjudanden som "Byt in 2 spel och få spelet för 99 kronor" som man kan spara mycket pengar på, om så bara genom att köpa dem 2 billigaste spelen man kan för att just byta in.


signatur

Videomupp

1
Skriv svar