Tips om nytt ps3 spel.

Medlem
Tips om nytt ps3 spel.

Tjo hade då tänkte inskaffa mig ett nytt spel till min ps3a. Men vet dock inte vilket spel jag hade tänkte mig men funderar på att köpa något av dessa.

Sid Meier's Civilization Revolution
Tom Clancy's EndWar
Rainbow Six:Vegas 2
Unreal Tournament

så om någon har något av dessa spel så vore de shysst om ni kunde ge mig ett tips på om de är ett bra spel elr en flopp.

Medlem

Uncharted Drakes fortune - Bäst!
Ressitance FAll of man
Cod 4
Cod 5
NHL 09


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

alla dom spelen har jag redan men tänkte på något som jag nämnde först...

Medlem

LittleBigPlanet

Medlem

Väldigt olika alla fyra, men mest speltid får du nog ut av antingen Civilization Revolution eller Unreal Tournament (om du är ett fan). Minst får du nog ut av Vegas, även om det är ganska billigt nu.

Efter egen smak skulle det nog bli EndWar eller Civilization.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

jo man är både en liten nörd för strategispel och även first person shooter... men har dock inte hittat nån bra ingame film(inte letat nått kanppt) från civilization men som jag läst om de så verkar de vara väldigt roligt och man kan sitta många timmar framför de

Medlem

RS:Vegas utav de du nämner ovanför.

Medlem
Skrivet av Girre:

jo man är både en liten nörd för strategispel och även first person shooter... men har dock inte hittat nån bra ingame film(inte letat nått kanppt) från civilization men som jag läst om de så verkar de vara väldigt roligt och man kan sitta många timmar framför de

Det kan man, men det passar inte alla. Ladda ner demot, vad jag vet så finns det till EndWar och Civilization, och det borde ge en liten bild av hur det fungerar.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Köp inte Unreal Tournament. Alldeles för få spelare online så du får räkna med att spela mot bottar. Så var det iaf för ett par månader sen innan jag sålde spelet.

Medlem

LittleBigPlanet, Resistance 2, Conan... finns i massor


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

LittleBigPlanet, Resistance 2, Conan... finns i massor

Nu skojar du väl ändå, Conan kan du inte mena allvar med

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av mosoloa1:

LittleBigPlanet, Resistance 2, Conan... finns i massor

Nu skojar du väl ändå, Conan kan du inte mena allvar med

Jag har själv köpt Conan. Älskar verkligen spelet, kan aldrig sluta lira, det ända som skulle va kul är någon slags multiplayer eller så. Sjukt KUL spel, inte bra utan kul. Testa demot


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

När man spelar conan då inser man verkligen hur överlägset gow är.

Medlem

MGS4
Viking battle of Asgard inte det bästa spelet men ändå ganska roligt

Medlem

Själv har jag en outtalad fettich för Kane & Lynch som jag anser är det mest underskattade spelet någonsin.

Medlem

Visst har det Coop i det Prehn, och isåfall, hur är den? Eftersom det är så billigt har jag övervägt det för en coop helg med min kompis.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Visst har det Coop i det Prehn, och isåfall, hur är den? Eftersom det är så billigt har jag övervägt det för en coop helg med min kompis.

Det är framför allt i coop det briljerar. Så go for it, hoppas du uppskattar det lika mycket som jag gjorde.

1
Skriv svar