Medlem
Mellandagsrea

Så nu är det näst bästa med julen här, mellandagsrean, där det man vill aldrig är på rea men man köper det ändå.

Tänkte utöka PS3 samlingen med något spel, var extremt sugen på Vakyria Chronicles, någon som lirat det och kan ge lite handson information om det? Recensionerna är ju positiva, men det är alltid kul att veta vad vi vanliga dödliga tycker om det.

Var också sugen på Ratchet and Clank Tools of Destruction om jag hittar det billigt. Men är det några andra titlar jag glömt bort som är värda att kolla in? Om någon hittar några bra mellandagsrea erbjudanden så länka dem gärna hit, alltid svårt att hitta fynd ^_^

God Fortsättning!


signatur

Videomupp

Inaktiv

köpte ps3 idag på elgiganten för 3990:- och då ingick batman begins på blu-ray samt mirror's edge! så tack för denna ljuvliga mellandagsrea!
har kollat runt lite på blocket och det verkar finnas många spel i nyskick, eller åtminstone väldigt bra skick (speciellt nu efter jul) som du kan få billigt!

valkyria chronicles hittar du billigast på megastore just nu:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=281484

men det kanske finns andra erbjudanden just nu i mellandagarna?
hursomhelst, skriver du vilka spel du har så är det lättare att tipsa om "andra titlar du glömt bort"!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Ah, vad tankspridd jag är ^_^ Är ett ganska bra kriterium för att ta ut eventuella vinnare ;>

Har just nu MGS4, LBP, Dead Space, Resistance 1 och 2 och Singstar vol 1 och 2. Har lirat Uncharted och Heavenly Sword. Har dock en 360 också så har DMC4 och CoD 4 som multiplat titel.

Gillade DMC4 väldigt mycket så är sugen på Ninja Gaiden Sigma, någon som lirat det och kan ge en åsikt? Ska ju vara hack and slash spelens fader och gud typ. Testade demon, mystisk kamera men det kanske fastnar efter ett tag?

Kan vara värt att kolla in blocket och dylikt, bra tips som jag helt glömt bort ^_^

Edit: Just fan! Var också sugen på Dark Sector av den enkla anledningen att det ser coolt ut och är på budgetpris överallt. Åsikter från någon som lirat det? Värt 150 kronor?

Och najs fynd på Ps3an! Nu får du se till att jaga alla roliga spel som du missat, det förmodligen roligaste med att köpa en konsol mitt i "Kriget", man får leka med alla roliga titlar för mycket bra priser


signatur

Videomupp

1
Skriv svar