Någon som har hört om man kommer kunna spela Ps2 spel på Ps3:an snart?

Medlem
Någon som har hört om man kommer kunna spela Ps2 spel på Ps3:an snart?

Vill spela mina ps2 spel för fan :/


signatur

Rawr

Medlem

kommer väl om nå år..

Du skulle köpt en 60gigare

Medlem

Finns de kvar någonstans eller? (antar att man kan spela ps2 spel på dem)


signatur

Rawr

Medlem

de har slutat tillverkats helt och hållet vad vitt jag vet. men du kan få tag på en begagnad antar jag. Själv köpte jag min helt ny, så jag kan köra ps2 spel =D

ptr
Medlem

hehe jag passade på och köpte bland dom allra sista 60 giggarna (förra hösten). Och glad för det är jag verkligen!

Medlem

Fan asså, jag måste verkligen ha en!


signatur

Rawr

Medlem

Tja, du kan ju köpa en PS2:a. Den kostar nog mindre än skillnaden mellan att kunna köpa en ny PS3:a och en 60 gigare.


signatur

Videomupp

Medlem

en till ps2:a? ... jag vill ju ha Ps3 som jag kan spela mina ps2 och ps3 spel på.


signatur

Rawr

Medlem

7000kr tror jag du får ge.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Crawller:

en till ps2:a? ... jag vill ju ha Ps3 som jag kan spela mina ps2 och ps3 spel på.

Men... vad är då problemet? Du har en PS2:a, så då behöver du ju ingen PS3:a med bakåtkompitablitet. Så om du inte har en PS3:a, köp vilken version du vill. Enda andledningen att jaga en 60 gigare är att du slipper ha 2 maskiner, något jag inte tycker är värt dem extra 3000 kronorna.


signatur

Videomupp

Medlem

plats problem.


signatur

Rawr

Inaktiv

Det ända man kan göra är att vänta och hålla sig uppdaterad


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

En anledning till att köra ps2-spel på en ps3a är att mha uppskalningen i ps3an så kan spelen se bättre ut än på ps2.
(Sen kan de visserligen se sämre ut också om emuleringen är kass, har inte hänt på nåt av mina spel dock)

1
Skriv svar