Ratcher & Clank Tools Hittar inte HDD

Medlem
Ratcher & Clank Tools Hittar inte HDD

Hej, Har precis köpt PS3 med "Ratcher and Clank tools of destruction" Och när jag försöker starta spelet står det

"This game needs 411mb of free HDD space to install" eller något sådant. Jag vet att HDD funkar.
För jag har testat "Uncharted" och "MGS4" utan problem.

Någon som vet vad detta är för fel.

Väldigt tacksam för snabba svar.


signatur

Den som vet vet.

Medlem

För lite utrymme?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

radera "onödiga" saker som musik, meddelanden. Demos och så.

Medlem

Det har ingenting med utrymme att göra. Kollar man system free space står det att jag har 64gb ledigt......

Jag fattar inte vad som e fel


signatur

Den som vet vet.

ptr
Medlem

låter väldigt skumt. Har du googlat något och sett om någon annan har liknande problem?

Medlem

Köpt via PSN eller på skiva?

Inaktiv

Kan man köpa Tools of Destruction på PSN??


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

ptr
Medlem

näää det är väl bara quest for booty eller vad det nu heter

Medlem
Skrivet av Earthscum:

Det har ingenting med utrymme att göra. Kollar man system free space står det att jag har 64gb ledigt......

Jag fattar inte vad som e fel

den måste ändå ha de, något fel med hårddisken?

Medlem
Skrivet av impact:

Kan man köpa Tools of Destruction på PSN??

Nej, det är bara jag som feber-yrar.

Medlem

Det konstiga är att efter jag testade MGS4, Uncharrted och Resistance 2 utan problem testade jag Ratchet and clan igen och då funka det.....

Riktigt konstigt enligt mig. Kanste Ratchet and clank inte kände igen 80gb hårdisken? För när jag hadde kört dom andra så hadde jag exakt 60gb ledigt och då funkade Ratcher & Clank utan problem.

Hoppas det inte är något bakomliggande problem med konsolen för då blir jag ledsen i ögat ju :'(

I alla fall så funkar alla spel perfect just nu. Får se om det händer nåt i framtiden eller om det var en engångs företredelse.


signatur

Den som vet vet.

ptr
Medlem

det är säkert magi, precis som det är med datorer och annat elektroniskt

1
Skriv svar