LBP eller Resistance 2 ?

Medlem
LBP eller Resistance 2 ?

Som ämnet lyder vilket av dom ska man köpa Little big planet eller resistance 2 båda har man hört är 2 toppen spel .
Som det brukar bli så har jag bara råd med 1 av spelen -.- , min fråga e då vilket man ska välja ?
Era synpunkter osv . jag tycker om både first person spel då jag älskar cod 4 och gillade första resistance men det verkar som LBP är mer någonting som mina vänner o jag kan lira och ha kul med då dom ofta är hemma hos mig.
Tack för svar

Edit: Kommer oavsett köpa det andra senare om kanske 1 månad eller något sånt

Medlem

LBP, för kärleken.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

LBP, bästa co-op spelet i år. Riktigt kul att spela med flera vänner på samma skärm.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Medlem

LBP helt klart, väldigt kul att göra egna banor.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

LBP <3


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Har också funderat på just de, men får la skaffa LBP ^^

Medlem

Okej egentligen så hade jag tänkt köpa resistance 2 från första början men jag litar på er så jag köpte det nyss på www.spelbutiken.se för endast 499 kr
tack för svaren

Medlem

såg att spelbutiken hade uncharted drake's fortune för 199 kr. Är rätt billigt och det sägs att det är roligt, jag borde köpa det

Medlem

Nej!!! Köp R2

Medlem
Skrivet av Zamuz:

såg att spelbutiken hade uncharted drake's fortune för 199 kr. Är rätt billigt och det sägs att det är roligt, jag borde köpa det

Uncharted DF är riktigt roligt grym uplevelse om man kör på en hd tv också . Lätt värt att du köper det för 199 kr då jag köpte det för 600 spänn :/

Medlem
Skrivet av Prehn:

Nej!!! Köp R2

Kmr köpa det sen när jag får cash igen antagligen efter Jul

Medlem
Skrivet av fella1strke:
Skrivet av Zamuz:

såg att spelbutiken hade uncharted drake's fortune för 199 kr. Är rätt billigt och det sägs att det är roligt, jag borde köpa det

Uncharted DF är riktigt roligt grym uplevelse om man kör på en hd tv också . Lätt värt att du köper det för 199 kr då jag köpte det för 600 spänn :/

köpte spelet för 599:- och det är ett av mina bästa köp förra året. mumma!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar