Medlem
Mirrors edge

har tänkt köpa mirrors edge imorgon. Jag älskar verkligen banan i början. Då man bara lärt sig spela alla movsen å så. Men, Är det många saker i storyn att man måste klara ut massa saker på tider? Jag hatar sånt, om jag inte lyckas blir jag bara sur.
Rekommenderar ni att jag köper eller inte? 8)

Medlem

hmm. det finns ju en recension att läsa där fz tyckte spelet var för kort. Men om du inte har little big planet du nog har, så. Kanske?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Men om du inte har little big planet du nog har, så. Kanske? <--Jag är inte den sämsta på att säga meningar på ett bra sätt

Ja, jag har LBP. Vad det nu än har med diskussionen att göra. Ett underbart spel.
Det jag gillar i spel är sjävklart gameplayet, Om det är en bra story i spelet är ett plus också. Är det en bra story? Eller är den bara sunkig?.

Medlem

Finns ingen bana där du ha tid på dig, om du inte kör time trail.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Härligt =). Blir nog något köp!

ptr
Medlem

Skoj var det absolut! dock måste jag säga att pc-versionen ser jävligt mumma ut med physx!

Medlem

har problem när man hoppar neråt i en tunnel. har kommit till en knapp man ska trycka. "garageporten" åker upp, när jag är väl framme så går jag in och dör. vad ska man göra?

Medlem
Skrivet av Zamuz:

har problem när man hoppar neråt i en tunnel. har kommit till en knapp man ska trycka. "garageporten" åker upp, när jag är väl framme så går jag in och dör. vad ska man göra?

www.gamefaq.com guider


signatur

Rawr

1
Skriv svar