2.53 updaten ger fullscreen flash. På typ 2 sidor.

E.T
Medlem
2.53 updaten ger fullscreen flash. På typ 2 sidor.

Installerade just nya systemuppdateringen 2.53

Den ska i teorin ge oss fullscren flash på youtube osv.

Och det gör den också.
Jag har iallafall hittat en hel film (nån som spelade pong med en robot) där jag kunde få flash i fullskärm.
Just det ja, det var visst den ENDA videon som funkade efter uppdateringen.

Alla mina gamla sköna youtubeklipp är plötsligt bara ljud.

Och ibland är det ju skönt med lite mediatystnad, men allvarligt?

Ibland misströstar jag över Sony, de är så jäkla - japanska.

"Nej det är meningen att det inte ska fungera"
"nej om kontrollerna till spelet är oanvändbara så gör det bar allt mer utmanande"
"Du får fullskärmsflash. Nån gång ibland"
"vi tycker inte att thedailyshow.com ska fungera med ps3:an"

osv
osv

osv

om xboxen blir tyst och blir med bluray, då ligger min ps3 jäkligt risigt till.

Medlem

Välkommen till FZ. Tankar det nu


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Gå över till 360 du =).
Du kanske ska testa att jobba hos sony?

Medlem

Om Sony går över till HD-DVD och MS lyckas göra en konsoll som inte begår självmord vartannat år och Sony sen bestämmer sig för att nergradera PS3:an till hårdvaran i en PSone, så ligger min PS3:a jävligt risigt till.

E.T
Medlem

hmm jag skickade ett svar som verkar ha ramlat ur forumet.

Vad jag skrev var typ: missförstå mig inte,
jag g i l l a r min ps3:a, det finns ju ett skäl till att jag inte köpte en 360 till att börja med.
Vad jag inte gillar är dålig kvalitetskontroll på uppdateringar, och nocnhalant attityd när man gör det. Varför överhuvudtaget uppdatera om man ger med ena handen samtidigt som man tar med den andra?

Men Sony är lite som Apple.
Man får inte kritisera deras varumärke, inte för dem själva inte för deras fanboys.

Och det här är sånt som på sikt förstör ett varumärke.

ps. och tack för välkommenet även om jag har lurkat här (och haft olika namn som jag glömt) sedan siten hette fragzone och quake var kung

Medlem
Skrivet av E.T:

Men Sony är lite som Apple.
Man får inte kritisera deras varumärke, inte för dem själva inte för deras fanboys.

Så du tror inte att om du hade kritiserat xbox 360 i ett forum för xbox 360 att några fanboys hade inte börjat tjata då?
Men vem här är fanboy? Ser ingen direkt som skriver att xbox suger eller något liknande.. De finns en del som säger att de inte skulle gå över till 360 men är det så jävla konstigt då? Med tanke på hur mycket man betala för sin ps3'a

E.T
Medlem

Nä, nu missförstod du mig, eller så formulerade jag mig dumt.

Jag menade inte specifikt i den här tråden.
jag menade generellt.
och fanboyismen är väl utbredd åt alla håll, men MS får liksom ta mer skit per automatik via xp och vista.

Men priset är ju en del av problemet -om man betalar premiumpris, vill åtminstone jag ha mer valuta för pengarna.
Inte halvfungerande uppdateringar.

1
Skriv svar