Uncharted 2: Among Theives

Medlem
Uncharted 2: Among Theives

Då har det kommit en Kort Trailer på Uncharted 2: Among Theives - inte mycket men det är något

http://www.gametrailers.com/player/43232.html?type=flv

[v=3501]

Har du ett Ps3 och inte spelat det första spelet, uppmanar jag dig att gå direkt in på EBGames å byta in ditt Metal Gear Solid 4 eller något mott Uncharted: Drake´s Fortune 8)

Länkar
Ps3.psu.com Uncharted


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv
Medlem

Givet köp. Ettan var ju hur bra som helst.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem
Inaktiv
Medlem

Detta ser jag fram emot... Ettan var ju grym!

ptr
Medlem

förbokar så fort det kommer ett datum! ettan var förjävla bra!

Medlem

Bra att det inte är något tropiskt paradis.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

nej jag tänker inte byta mitt MGS4 för nå skit spel.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Vadå skitspel? Uncharted är rejält kul ju! Längtar som fan efter 2:an!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

nej jag tänker inte byta mitt MGS4 för nå skit spel.

lol, tur att du inte vet vad du pratar om i alla fall - Uncharted är ett av de bästa spelen som finns (Det är då min åsikt) - sjukt roligt


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Håller med Rolle, viktigt som fan nu med bra exklusiva titlar då tredjeparts utvecklarna sviker allt mer.

Medlem

MELTDOWN!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)

Ja, faktiskt, ingen .gif inget roligt

Medlem

Jag måste verkligen köpa en PS3a nu, kört 1an lite och det var hur grymt kul som hällst.


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)

haha, det får bli den 14 dec, då kommer vi få se både God Of War 3 och Uncharted 2 INGAME filmer. Då ska ni få se på gif!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Fyfan va kul det ska bli att se ingame från gow.

Medlem

Konstig att han kutar runt i snön utan vantar, mössa, jacka och halsduk? Han kommer bli förkyld


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

ptr
Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)

haha, det får bli den 14 dec, då kommer vi få se både God Of War 3 och Uncharted 2 INGAME filmer. Då ska ni få se på gif!

zooom zoooom vad händer 14 december?

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av redmac:
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)

haha, det får bli den 14 dec, då kommer vi få se både God Of War 3 och Uncharted 2 INGAME filmer. Då ska ni få se på gif!

zooom zoooom vad händer 14 december?

Det sa han ju nyss

Medlem

Funderar på att köpa ettan. Det kostar 199 kr inkl. frakt från spelbutiken.se så det är inte direkt en stor peng.

ptr
Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av ptr:
Skrivet av redmac:
Skrivet av rolle90:
Skrivet av redmac:

MELTDOWN!

nä men nu blev jag besviken, då jag såg att du skrivit här från playstation forumet så förväntade jag mig lite Gif - kommigen redmac bättre kan du 8)

haha, det får bli den 14 dec, då kommer vi få se både God Of War 3 och Uncharted 2 INGAME filmer. Då ska ni få se på gif!

zooom zoooom vad händer 14 december?

Det sa han ju nyss

jaa men är det någon sony event grej eller vad är det? Det var så jag menade, att det kommer släppas gow3 och uncharted 2 ingame filmer hajade jag i alla fall

Medlem
Skrivet av Murdin:

Funderar på att köpa ettan. Det kostar 199 kr inkl. frakt från spelbutiken.se så det är inte direkt en stor peng.

Det borde du ja, helt sjukt bra spel


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Uncharted var underbart, längtar efter Redmacs .Gif


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Drake såg ju ut som Nevaro i trailern!


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem

blir skoj att se va Releasdatumen blir 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

blir skoj att se va Releasdatumen blir 8)

aa, längtar!!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar