Nån i avlånga sverige som har HOME förutom mig?

Inaktiv
Nån i avlånga sverige som har HOME förutom mig?

Tjena grabbar och tjejer.

E det nån i detta avlånga land som har HOME?

Jag har home och jag kan säga att det är helt SJUKT med bra.
Jag va lite skeptisk till home i början kan jag erkänna men efter att jag steg ut från min lya och tittade ut över EU Squaren så kan jag säga att HELVETE vad snyggt och efter några timmar i home även SJUKT roligt.

Follk har kommit framm till min avatar i home och börjat snacka utan att jag änns gjort nått, frågat hur jag mår och om jag ska spela nått av dom 5 olika spelen med dom.

Jag menar bara en sån sak är ju ett bevis på hur stort home kommer bli, ett ställe där follk tar kontackt bara för att få nya vänner på psn.

Jag för en sak innan home hadde bara runnt 9 vänner på psn, inte för att jag inte vill ha några vänner utan för att när man satt och spelade tex COD 4 så hadde man inte riktigt tid att adda follk, och när man spelat klart och skulle adda så va det offtast att man glömmt sina medspelares namn.

Dock förrsta dagen i HOME efter 2h så hadde jag upp till 25 vänner. PÅ 2 TIMMAR!
Home har sjukt med potential att lyckas, och kan även bli en app som får ps3 sålda.

Och när gamerooms kommer, och mera kläder, inredningsartiklar m.m så kommer home bli jusst ett "Home".

Jag va jävligt irriterad på sony att dom fördröjde home så jävla länge, men nu säger jag samma sak som många andra i home säger, SONY IS FORGIVEN 4 EVERYTHING!

Så alla i detta avlånga land som har home och vill komma bort från dessa mörka kalla dagar som jusst nu är i detta sverige så ta och adda mig på psn så lirar vi lite bowling eller billjard eller chack i home istället.

Mitt nick är ZmokeR
Och jag är offtast vid köpcentrumet, eller på squaren och lirar chack med flera andra.

PEace out.

OCH BTW, SRY ALLA STAVFEL!

Medlem
Skrivet av swgoliath:

Dock förrsta dagen i HOME efter 2h så hadde jag upp till 25 vänner. PÅ 2 TIMMAR!

Grattis.

Inaktiv
Medlem

nope har inte fått varken på mitt eu eller us konto.. suger

Medlem

Har inte heller fått något , Du har inte lust att dela med dig av betan genom att skapa ett dummy konto och skicka PM med lösenord.

Medlem

Jag har homebetan och också delat med mig vad jag tycker på min blogg: http://www.fz.se/bloggar/klockren/p=11817

Så visst kan jag adda dig Jag är riktigt nöjd med home och då är det långt ifrån vad som komma skall. massvis med delar som inte är uppe och gamezoner för varje spel osv. partysystem osv


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

skulle också gärna ta en invite om nån har kvar man vet aldrig om det släpps public ens i år

Medlem

Skulle inte public beta komma i år? Elller har dom flyttat fram det 6 månader igen?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Skulle inte public beta komma i år? Elller har dom flyttat fram det 6 månader igen?

Den ska komma nu i december.

Medlem

Häftigt, hur får man chansen till att prova det då? Kommer det slumpvis till folk genom mail eller finns det någon sign-up?


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar