Den bästa metal gear bossen.

Medlem
Den bästa metal gear bossen.

Metal gear har alltid haft coola bosser, men nu undrar jag vilken boss är eran favo?

Min är The End från metal gear 3 för att få spö av en hundra år gammal gubbe har aldrig varit roligare.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ja, den jag tycker. Crying Wolf! Helt underbar


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Sniper Wolf i MGS 1

Medlem

The End var grym. Annars gillade jag The Fear.

Men denna tar nog priset. Dramat, spänningen och nerverna slog allt


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Medlem

1. The End (MGS3)
2. Liquid (MGS4)
3. The Boss (MGS3)
4. Vulcan Raven (MGS1)
5. Grey Fox (MGS1)
6. The Fear (MGS3)
7. Metal Gear Ray (MGS4)
8. Metal Gear Rex (MGS1)
9. Vamp (MGS2)
10. Solidus (MGS2)
11. Colonel Volgin (MGS3)

The Beauty and The Beast bossarna i MGS4 vara bara tråkiga och kändes inte alls som några MGS bossar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

The End måste vara bästa boss fighten nånsin gjord i ett spel

Sen är ju Psycho Mantis, Rex, Ray, Crying Wolf, Vulcan Raven, Solidus, The Boss, Ocelot (MGS1, MGS3), Liquid Ocelot Helt underbara bossar också

Måste säga att även fast MGS2 är mitt favorit metal gear solid spel så tyckte jag det hade sämst bossar i spel serien, efter det mgs4.. MGS1 o MGS3 hade riktigt coola bossar!

Medlem
Medlem

Psycho Mantis lätt ^_^ Kanske inte för att striden i sig var så satans svår eller häftig, men sättet man gör det på gör att den är mest minnesvärd. Sen var The End också väldigt minnesvärd.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Psycho Mantis lätt ^_^ Kanske inte för att striden i sig var så satans svår eller häftig, men sättet man gör det på gör att den är mest minnesvärd. Sen var The End också väldigt minnesvärd.

Koppla in kontrollen i port 2?

Medlem

omg -.- Mkt action där...


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av WildThing:

Psycho Mantis lätt ^_^ Kanske inte för att striden i sig var så satans svår eller häftig, men sättet man gör det på gör att den är mest minnesvärd. Sen var The End också väldigt minnesvärd.

Koppla in kontrollen i port 2?

Fan vad du får det att låta meningslöst ;> Jag älskade hur dem "Bröt den fjärde väggen" eller man nu vettigt kan översätta det ^_^ Samma som när han läste minneskortet och sa åt en att han kunde röra handkontrollen med tankekraft, någon han också gjorde. Små detaljer som när jag spelade gjorde mig helt lyrisk.


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av WildThing:

Psycho Mantis lätt ^_^ Kanske inte för att striden i sig var så satans svår eller häftig, men sättet man gör det på gör att den är mest minnesvärd. Sen var The End också väldigt minnesvärd.

Koppla in kontrollen i port 2?

Fan vad du får det att låta meningslöst ;> Jag älskade hur dem "Bröt den fjärde väggen" eller man nu vettigt kan översätta det ^_^ Samma som när han läste minneskortet och sa åt en att han kunde röra handkontrollen med tankekraft, någon han också gjorde. Små detaljer som när jag spelade gjorde mig helt lyrisk.

Första gången man fick en svart tv bild och det stog HIDEO i hörnet så trode jag att min tv gick sönder hehe. Hade glömt bort mantis, inte den bästa boss striden men just att han kunde "läsa" tankar ect gjorde han unik.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar