GH World tour problem

Medlem
GH World tour problem

hej!
jag köpte Guitar Hero World tour igår och efter 2 timmars spelande, gick Gitarren sönder, "slagknappen" (strängen) blev slapp och regestrerade för fullt neråt, som om man konstant pressade ner den, och det där "klick" ljudet var försvunnet neråt, men fungerade korrekt uppåt,

samtidigt så upplevde jag att vänstra hi-hat'en missade att registrera kanske vart 7'e slag,

jag får tillägga att vi som spelade gjorde detta lungt och det var ingen som helst misshandel av prylarna,
så då återstår bara att det var grav kvalitets brist eller helt enkelt otur med mitt paket

är ni fler som har strul med hårdvaran i gh world tour?
hoppas inte det,, spelet annars var helt otroligt roligt

ha det bäst!

Medlem

Har varit många trådar på diverse forum om att instrumenten är av kass kvalité, bara lämna tillbaka till butiken och få nya.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Riktigt synd där, hoppas du fick garanti.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jadå, fick ett nytt paket direkt,,
har läst runt lite nu och det jag har snappat upp är att tydligen så var de första utgåvorna av något sämre kvalite, men nu mer så har dom ordnat upp detta och skeppar ut de med bättre kvalitet,
många ( rekommenderas inte) - har tydligen plockat isär och fixat detta själva med löderi och dylikt,

En annan sak i och med trumm problemet, så har många upplevt att det är olika kännslighet på olika av delarna, men det ska finnas att ladda hem en "kalibrering" där du själv kan välja hur känsliga du vill att dom ska vara, och på samma ställe är man tvungen att beställa hem en kabel för detta, gratis antar jag.

hoppas detta hjälpte någon!

Ha det super!

1
Skriv svar