Bästa PS3 spelet i vinter?

Medlem
Bästa PS3 spelet i vinter?

Som rubriken antyder är jag ute efter era absolut bästa spel-tips inför vintern/julen.

Själv är Resistance 2 och Fallout 3 mina absoluta favoriter.

Medlem

Du har nämnt två bra alternativ, dock vill jag rekommendera Prince of persia som ser riktigt lovande ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Håller på för fullt med min recension av Resistance 2 just nu och tycker att det är riktigt bra. Sen får vi ju inte glömma COD5 och LittleBigPlanet i vintermörkret

Medlem

Den perfekta gåvan där spelet visar kärleken: LBP & MGS4!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Nya Socom spelet verkar ju rätt så bra

Medlem
Skrivet av hönsgården:

Nya Socom spelet verkar ju rätt så bra

Det är jävligt roligt, lite server problem bara, men får hoppas att dom fixar det.

Medlem
Skrivet av hönsgården:

Nya Socom spelet verkar ju rätt så bra

Det är jävligt roligt, lite server problem bara, men får hoppas att dom fixar det.

Medlem

Om du räknar februari till i vinter skulle jag säga killzone 2.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

zsm
Medlem

I vinter? Street fighter 4 utan tvekan. Kan knappt vänta >_<

Medlem

gta 2 haha skojja ba men jag tror mirror edge. de slulle väl släppas någon gång där med tror jag


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:

gta 2 haha skojja ba men jag tror mirror edge. de slulle väl släppas någon gång där med tror jag

hoppas du skämtar, spelet har släppts och det fick inte så bra betyg. Kul spel dock.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av andreashal91:

gta 2 haha skojja ba men jag tror mirror edge. de slulle väl släppas någon gång där med tror jag

hoppas du skämtar, spelet har släppts och det fick inte så bra betyg. Kul spel dock.

Kul, JS. Men det är ju för fan kortare än en kortväxt dvärg.

1
Skriv svar