Vackar bilder tagna från Motorstorm Pacific Rift!

Medlem
Vackar bilder tagna från Motorstorm Pacific Rift!

Köpte nyligen MotorStorm Pacific Rift och tänkte dela med mig några bilder tagna från spelet. För de som vill göra detsamma så är det bara pausa spelet under spelsessionen och gå till foto mode. Spelet är fantastiskt vacker och är en rejäl uppgradering från originalet!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Det där var vackert!
Jag fäller en tår över att plånboken gapar tom och frugan gapar i andra ändan.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

haha, så sant. Jag är rejält pank då jag köpt allt detta:

Far Cry 2 CE
Resistance 2 CE
LBP
Deadspace
Motor Storm Pacific Rift
DualShock 3 Hand Kontroll


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

visst är det vackert, men inte roligt.

Medlem

Va! Har Restiance 2 redan kommit ut?


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem
Skrivet av Zamuz:

visst är det vackert, men inte roligt.

en smak sak helt klart. Men jag kan då säga att om man ska spela ett offroad racing spel i år så är det garanterat Pacific rift. Det är snabbt, mycket action, gigantiska banor, många vägval och mycket mer

Skrivet av Vantskruv:

Va! Har Restiance 2 redan kommit ut?

I USA, importerat, orkar inte vänta tills den 28:e.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

Medlem
Skrivet av ZereCool:

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

710:- tror det var jag betalade för allt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Haha, pröva att köpa spel när ni hqr 300kr i månadspeng, blir jävligt knepigt Hade bara pengar till fc2 och lbp så ds 3 får dröja..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Fina bilder, blir nog inget köp dock. Ska välja Little Big Planet


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av ZereCool:

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

710:- tror det var jag betalade för allt.

710?! Betalade 450 ink frakt från Kanada. Fick det förra veckan, jävla grymt spel måste jag säga, mycket snyggt och jäääävligt roligt

Edit.
Såg nu att det var CE utgåvan du köpt, då är det inte så konstigt att det kostade mer där du köpte det:)

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av redmac:
Skrivet av ZereCool:

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

710:- tror det var jag betalade för allt.

710?! Betalade 450 ink frakt från Kanada. Fick det förra veckan, jävla grymt spel måste jag säga, mycket snyggt och jäääävligt roligt

Tycker du att det är lika bra,bättre eller sämre än gears 2? Min kompis som inte är registrerad här undrar


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av redmac:
Skrivet av ZereCool:

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

710:- tror det var jag betalade för allt.

710?! Betalade 450 ink frakt från Kanada. Fick det förra veckan, jävla grymt spel måste jag säga, mycket snyggt och jäääävligt roligt

Tycker du att det är lika bra,bättre eller sämre än gears 2? Min kompis som inte är registrerad här undrar

Två helt olika spel, men jag tycker att Gears i allmänhet är fruktansvärt enformigt och tråkigt, så där vinner R2 stort, tycker även att grafiken är snyggar i R2 än grafiken i GoW2.

Medlem

Det där var starkt sagt men jag håller nog med dig, Prehn.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hämtade mitt motorstorm denna förmiddag. Första känslan är att det inte var lika kul som 1:an. Ska nöta vidare imorgon då jag verkligen diggade föregångaren, hoppas det växer på en.

Medlem
Skrivet av Prehn:
Skrivet av v1ctory:
Skrivet av Prehn:
Skrivet av redmac:
Skrivet av ZereCool:

Redmac: Vad kosta R2 CE från USA? med frakt och allt.

710:- tror det var jag betalade för allt.

710?! Betalade 450 ink frakt från Kanada. Fick det förra veckan, jävla grymt spel måste jag säga, mycket snyggt och jäääävligt roligt

Tycker du att det är lika bra,bättre eller sämre än gears 2? Min kompis som inte är registrerad här undrar

Två helt olika spel, men jag tycker att Gears i allmänhet är fruktansvärt enformigt och tråkigt, så där vinner R2 stort, tycker även att grafiken är snyggar i R2 än grafiken i GoW2.

Hälsar honom det, tack!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av mogvard:

Hämtade mitt motorstorm denna förmiddag. Första känslan är att det inte var lika kul som 1:an. Ska nöta vidare imorgon då jag verkligen diggade föregångaren, hoppas det växer på en.

Jasså? Märkligt, de har tagit det hela två snäpp upp. Större banor, mer variation på vägvalen, högre fart i spelet, Mer annorlunda banor, riktigt snygg grafik och riktigt bra online läge där det går att spela lagg fritt.

Berätta vad du inte tycker stämmer överrens med mina intryck

Skrivet av v1ctory:

Tycker du att det är lika bra,bättre eller sämre än gears 2? Min kompis som inte är registrerad här undrar

Är inte lika exalterad som Phren är då det känns som att de lagt all energi på online läget. Men ska ge mer tid i helgen och spela ut det, Första intrycket är ingen wow upplevelse jag hade hoppats på.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av mogvard:

Hämtade mitt motorstorm denna förmiddag. Första känslan är att det inte var lika kul som 1:an. Ska nöta vidare imorgon då jag verkligen diggade föregångaren, hoppas det växer på en.

Jasså? Märkligt, de har tagit det hela två snäpp upp. Större banor, mer variation på vägvalen, högre fart i spelet, Mer annorlunda banor, riktigt snygg grafik och riktigt bra online läge där det går att spela lagg fritt.

Berätta vad du inte tycker stämmer överrens med mina intryck

Skrivet av v1ctory:

Tycker du att det är lika bra,bättre eller sämre än gears 2? Min kompis som inte är registrerad här undrar

Är inte lika exalterad som Phren är då det känns som att de lagt all energi på online läget. Men ska ge mer tid i helgen och spela ut det, Första intrycket är ingen wow upplevelse jag hade hoppats på.

Kommit till Chicago barnan ännu? Där kan man lugnt snacka om Wooooooooaw upplevelse. Tror detta kommer förbli årets bästa spel för mig. Så jävla snyggt och svårt

Medlem
Skrivet av Prehn:

Kommit till Chicago barnan ännu? Där kan man lugnt snacka om Wooooooooaw upplevelse. Tror detta kommer förbli årets bästa spel för mig. Så jävla snyggt och svårt

har inte gjort det ännu, men väldigt många säger att det är Chicago som lyfter spelet och gör det riktigt kul. Jag hoppas verkligen det. Ska spela lite mer i helgen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Prehn:

Kommit till Chicago barnan ännu? Där kan man lugnt snacka om Wooooooooaw upplevelse. Tror detta kommer förbli årets bästa spel för mig. Så jävla snyggt och svårt

har inte gjort det ännu, men väldigt många säger att det är Chicago som lyfter spelet och gör det riktigt kul. Jag hoppas verkligen det. Ska spela lite mer i helgen.

Vet inte om ni märkt det, men jag är fan helt lyrisk i R2 , kan vara ett utav de bästa spelen någonsin.

Medlem

Snygga bilder

Medlem
Skrivet av redmac:

haha, så sant. Jag är rejält pank då jag köpt allt detta:

Far Cry 2 CE
Resistance 2 CE
LBP
Deadspace
Motor Storm Pacific Rift
DualShock 3 Hand Kontroll

http://i34.tinypic.com/295bzvb.jpg

det är bara till att gratulera, där har du en bunte spel jag vill ha som fan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Otroligt fina bilder. Men jag gillade inte ettan så jag vet inte om det blir en tvåa.


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv
1
Skriv svar