Sony och MM raderar banor på LPB.

Medlem
Sony och MM raderar banor på LPB.

http://kotaku.com/5081159/lbp-levels-getting-moderated-out-of...

Ska sälja mitt PS3 och LPB om detta inte slutar.

Medlem

vilket svammel.
fast dom är väll rädda att bli stämda skiten ur en men endå.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

det med ip är väl bra.
Om man gör en super mario bana eller så bör man ge dem ett annat namn.

dåligt av sony

Inaktiv

Ligger på fel ställe men tur är det för jag hade inte hittat den i Playstation delen.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Dåligt? Följ lagarna för fan!

Hur kan man kritisera detta? Vad vill ni att de ska göra egentligen?

Lite undervisning om upphovsrätt skulle väl inte skada alla som freakar ur över en så sjävklar sak.

Det enda jag kan tänka mig vore om de tillät det som Sony äger upphovsrätt på, annars så kan man gärna influeras och inspireras, men inte stjäla rakt av.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Dåligt? Följ lagarna för fan!

Hur kan man kritisera detta? Vad vill ni att de ska göra egentligen?

Lite undervisning om upphovsrätt skulle väl inte skada alla som freakar ur över en så sjävklar sak.

Det enda jag kan tänka mig vore om de tillät det som Sony äger upphovsrätt på, annars så kan man gärna influeras och inspireras, men inte stjäla rakt av.

Bra sagt!:up:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av PsyX:

http://kotaku.com/5081159/lbp-levels-getting-moderated-out-of...

Ska sälja mitt PS3 och LPB om detta inte slutar.

Det är väl rätt uppenbart att man inte få använda andras varumärken, precis som det är över allt i samhället. Så sälj du din PS3:a .

Medlem

Håller med Prehn. Jag tycker att det är bra av Sony och mm att göra som de gör men kunde de inte bara säga till skaparen ifråga så att denna får ändra/ta bort det upphovsrätts skyddade?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Bara så ni vet så är det 0.5% som är borttagna. Rapporterades nyligen på Playstations egna blogg. Så lugna ner er


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

På tal om irriterande saker kring LBP - är det bara jag som får utslag av LBP reklamen dom kör på TV? Det låter som om nån gör reklam för en plastmoj på TV-Shop eller nåt. Urk...


signatur
Medlem

har inte sett den reklamen, finns den på youtube eller nå?

Medlem
Skrivet av Gortie:

På tal om irriterande saker kring LBP - är det bara jag som får utslag av LBP reklamen dom kör på TV? Det låter som om nån gör reklam för en plastmoj på TV-Shop eller nåt. Urk...

Då ska du spela igenom Recistance 2 med svenskt tal

Medlem

Fick det idag! Helt fantastiskt vad mycket glädje det innehåller! Tråkigt bara att det är på svenska. Jag såg fram emot Steven Fry!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Prehn:

Då ska du spela igenom Recistance 2 med svenskt tal

Hehe.... huga, det låter läbbigt.

@Zamuz - det gör den säkert. Ska spana lite och se om jag hittar den. Annars går den på TV6 mest hela tiden. Säkert andra kanaler också.


signatur
ptr
Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Fick det idag! Helt fantastiskt vad mycket glädje det innehåller! Tråkigt bara att det är på svenska. Jag såg fram emot Steven Fry!

byt systemspråk till English så löser det sig

Medlem

lol
detta är gamla news.
tråden blev flyttad idag, datumet behålls inte.

Medlem

nu har de ju förbättrats =).

1
Skriv svar