Fråga: Vad ingår i Tom Clany`s Endwar Special Edidtion?

Inaktiv
Fråga: Vad ingår i Tom Clany`s Endwar Special Edidtion?

Då har man fått in lite cash igen då, lagom till att Endwar kommer ut imorgon på ps3

Satt och kollade på webhallens hemsida lite inför jusst imorgon och såg att det fanns en SE utgåva oxå, men det står inte vad den inehåller :S

Vet nån vad den innehåller?
Har kollat runnt på nätet och sätt att det ska följa med en riktigt nice Bluetoth mic + laddare. Men priset på den om man köper den lös är ju mera än priset på spelet typ!? (har för mig att den ligger på 700kr)
Och spelet på webhallen kosstar (SE utgåvan) 670kr nånting medans vanliga kosstar 500 nånting.

Så det känns som det är nått som inte stämmer.
Eller?

Nån mer som ska köpa Endwar imorgon btw?

Medlem

• En hård realistisk vision av Tredje världskriget, helt i klass med den bästa teknothrillern … Tom Clancys EndWar utspelar sig 2020 och utforskar ett fullskaligt markkrig mellan supermakterna. Berättelsen drar in spelaren i en massiv global konflikt, med slag som utspelar sig i de centrala delarna av Amerika och Europa, på 40 verklighetstrogna slagfält, där i bland Washington D.C., Paris och Moskva.
• Tom Clancys EndWar utnyttjar funktionerna i nästa generations konsoler för att ge produktionsvärden som kan jämföras med de bästa aktiontitlarna, framställning av kaoset och storslagenheten i taktiska strider blir mer levande än i något tidigare spel.
• Spelets intensiva skildring av markstrider överväldigar aldrig spelaren eftersom Tom Clancys EndWar-konsolbaserade konstruktion och gränssnitt gör det möjligt att hela tiden bibehålla uppmärksamheten på situationen och ge order med samma skicklighet som ett taktiskt geni. Enkelheten garanterar att succé beror på taktiska beslut och inte fingerfärdighet.
• På alla möjliga sätt är TomClancys EndWar konstruerat för att kunna spelas om och om igen.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Ja det där vet jag, men jag undrar om MICEN följer med

Medlem

mosoloa1: Jag antar efter att ha läst swgoliaths första post 0.5 gånger att han undrar om det fysiska innehållet i samlarutgåvan. Inte vad spelet innehållet. Något sådant tycker man att du också ska kunna anta, om inte efter att ha läst hans post 1 gång men åtminstone 3.

Och för att faktiskt svara på swgoliaths fråga så: Ja, du får med headsetet och ja, allting stämmer. Spelet är ju faktiskt uppbyggt kring din röst så tror inte de hade krängt lika många spel om man var tvungen att köpa en mic för 700kr också
Utöver det vet jag faktiskt inte ifall den innehåller något mer.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

tack för svaret Qu0rra :). då blir det ett SE utgåve köp imorgon då =). ska du köpa liret oxå =)?

Medlem
Skrivet av swgoliath:

tack för svaret Qu0rra :). då blir det ett SE utgåve köp imorgon då =). ska du köpa liret oxå =)?

Nepp. Min ekonomi gillar inte det. Och för det andra så äger jag ingen PS3:a, dock 360 och en PC. Har ingen mick till 360 heller sååå.. ptja, ett köp känns tillräckligt motiverat i det här läget direkt : P


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar