Resistance 2 Collectors Edition

Medlem
Resistance 2 Collectors Edition

Hej!

Är ett stort fan av Resistance Fall of Man, så när jag såg att del 2 kommer så blev jag glad. Men det som inte gjorde mig så glad är att collectors inte kommer till europa?

Så har en liten fråga till er, om man kan köpa ett ex från till exempel amazon.com och fortfarande kunda lira det online på min europeiska ps3a?

Sen den andra frågan är var ska man beställa det ifrån? har aldrig gjort något sådant, så är helt ny på detta. Det enda stället jag har hört om är som sagt amazon.com, så förslag är väldigt välkomna.

//Tack på förhand


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Du ska kunna spela det även här i eu. Amazon funkar fin fint och är ofta snabba med att skicka

Medlem

vad medföljer Collectors Edition då?

- har varit jätte skeptisk emot Fall of man jätte länge, tänkte dock ändå ge det en changs, så börja spela det här om dagen, nu älskar jag spelet - helt underbart


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

När kommer spelet?
Lätt köp tills senare...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

28:e i sverige, släpps 4:e (imorgon) i usa.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Håller somsagt på med 1an, hur långt är det egentligen? hur många timmar tog det för er att klara det? - har sj kommit en bit, skulle gissa halvvägs - men sen vet man ju aldrig då det brukar variera mycket spel till spel....

en gråtta har nyligen rasat igen, så man måste hitta en ny väg ut osv, nu har monstrena börjat klättra på väggarna å grejer - någon som vet hur långt jag har kvar?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av redmac:

28:e i sverige, släpps 4:e (imorgon) i usa.

Woho! Här ska man se gameplay


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Rolle90 du är i "mitten" av spelet kan man säga, så du har en bit kvar.

Detta ingå i collectors http://www.ps3fanboy.com/2008/09/02/resistance-2-collectors-e...

Så skulle va fint att har den i samlingen.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av Guzgob:

Rolle90 du är i "mitten" av spelet kan man säga, så du har en bit kvar.

Detta ingå i collectors http://www.ps3fanboy.com/2008/09/02/resistance-2-collectors-e...

Så skulle va fint att har den i samlingen.

ok tack, har skaffat Fallout 3 med - så blir ganska mycket det just nu

- oj man får ett Prydnads-monster - vill ha som fan


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Hehe jo, är för den man vill ha collectors


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Jävlar vilka betyg spelet får,ligger över GoW2 i snitt

1
Skriv svar