Mirrors edge eller little big planet?

Medlem
Mirrors edge eller little big planet?

Tjena, min budget tillåter endast ett spel köp den närmsta tiden. Vilket tycker ni jag ska köpa me eller lbp?

/Victor:up:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Tja, det är ju lite spridda spel Personligen skulle jag nog satsat på Mirrors Edge, om du gillade demon dvs. LBP är säkert OMFGBBQ bra, men det är ett spel som bara blir bättre med tiden då usercontent blir bättre, och då kan det inte göra så mycket att vänta ^_^


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Tja, det är ju lite spridda spel Personligen skulle jag nog satsat på Mirrors Edge, om du gillade demon dvs. LBP är säkert OMFGBBQ bra, men det är ett spel som bara blir bättre med tiden då usercontent blir bättre, och då kan det inte göra så mycket att vänta ^_^

Vänta? att få 100% på alla femtio banorna för att låsa upp alla items tar nog tid nog skulle jag tro


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Har inte kollat så satans mycket på LBP, men om man bara vill spela banor, och inte bygga dem (sådan är iaf jag) så spelar väl sånt ingen roll. Eller?


signatur

Videomupp

Medlem

Tyckte mirrors edge demon var riktigt kul! Men jag har varit sugen på lbp grymt länge.. BESLUTSÅNGEST


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Körde LBP och den var väldigt kul och demot till ME var väldigt bra. Men om du vill ha ett spel som räcker länge så skulle jag välja LBP först.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

LBP är ett spel som man kör en halvtimme sedan längtar man tills man får spela det igen. Men ändå så blir det inget av så då sitter man med Snake ändå. :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

har du LBP?

Edit -
En jag har i vännerlistan, har spelat det i flera timmar nu. Han loggade in då jag började spela battlefield, och spelade senast jag var inloggad också (vid 19.30 tiden).
Och jag frågade om han tyckte om spelet, och han sa yes, LittleBigFun

^^

Medlem

LBP kan man ju spela om och om igen, Mirror's Edge är väl enbart Singelplayer? Dvs inte lika roligt att köra om och om igen.

Nu skriver jag bara vad jag tror nu alltså...

Medlem
Skrivet av Petah:

LBP kan man ju spela om och om igen, Mirror's Edge är väl enbart Singelplayer? Dvs inte lika roligt att köra om och om igen.

Eftersom spelet är så fritt borde man ju kunna spela uppdragen på många olika sätt, det ger ett ganska bra återspelningsvärde.:up:


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag tycker verkligen att du borde köpa LBP. Mirror's Edge verkar vara ett riktigt nice spel men Little Big Planet vinner nog i längden, har spelat fullversionen i en månad nu och tycker att det är riktigt bra.

Medlem

LBP, Finns inget annat.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Testade nyss demot på Egde spelet, var inte alls så kul som LBP. Go for it!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar